Itsekkin vähän hävettää illalla/yöllä(kun tulee joskus töistä) kun ajaa parkkitaloon, kun siinä minun paikkani vieressä, noin 5-10m päässä on ensimmäinen kämppä, nuilla Micronin desipeleillä en ainakaan itse haluais että joku hurauttaa edes tyhjäkäynnillä klo:4:00 kotiin töistä, jos sattuu oleen makuuhuone siinä heti seinän takana. Sammutankin koneen heti ku pstyy huiliin perille asti, kuitenki 3 kerros, niin kyllä siinä aina joku herää...Itse kanssa työntelen tota laitetta pois kerrostalon sisääpihalta ennen kuin huitasen käyntiin. Micronin "avarassa" putkessa on mun mielestä aivan mahtava ääni, mutta veikkaan ettei naapurit siitä ole ihan yhtä innostuneita.
No, kun sen laitteen saa tohon kadulle asti niin sitten ei pitäisi kenelläkään olla mitään valittamista. Aika usen vain täti joka pitää jotain pirun yrttikauppaa siinä alakerrassa tulee sulkemaan ovensa kun lämmittelen konettä tupakan ajan...
Outoja![]()
Eihän ne minun naapureita ole, mutta kyllä se minulle sakot tulee jos poliisit soittavat, kun tuommonen täysin laitoin putki...
Katotaan loppukesästä jos ei ole joku tullut valittaan niin nostan hattua.
Eli kyllä tuollaisissa tilanteissa jossa pyörässä on laittomat äänet, niin minusta valitus on ihan perusteltua, jos siis käytetään jossain ikkunan edessä pyörää tai vastaavaa, mutta jos on vaki putket ja tullaan 3min käyttämisestä valittaan niin sitten on joku pikkunatsi liikkellä...