• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lähtöpäiväsi FINNLINESILLA kesä 2016?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Poistettu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
chuckmynorris sanoi:
Joo onnistui tuo, kun tabletin vaihtoi läppäriin. Finnlinesin matkoja kannattaa myös kattoa esim. directferries.fi jonka kautta hinnat olivat halvemmat kuin suoraan Finnlinesiltä ostettuna. Nyt tosin matkamessu-tarjouksella sai halvemmalla.
2.7 lähtee kaksi pyörää Travemündeen. Otettiin tosin vielä ylimääräinen yö laivalla. Ei tarvi lähteä esim. Hampuriin ajelemaan yötä vasten vaan nukkuu kunnon yöunet ja aamulla sit paahtaa Saksan läpi. 24e lisäyöstä ei myöskään ole ryöstöhinta.

Tuon saman olen huomannut ja varannutkin edullisemman directferriesin kautta, silloin eroa oli reilu satku

seppo02 sanoi:
Tuon saman olen huomannut ja varannutkin edullisemman directferriesin kautta, silloin eroa oli reilu satku
Mikä siinä on, että mulle se näyttää joka kerralla aivan identtistä hintaa. Kumpi hinta siellä on ollut edullisempi vaiko molemmat eli Standard vai Special lippuluokka.

Elämäntapamotoristi sanoi:
Mikä siinä on, että mulle se näyttää joka kerralla aivan identtistä hintaa. Kumpi hinta siellä on ollut edullisempi vaiko molemmat eli Standard vai Special lippuluokka.

Mulla jo vähän aikaa kun varasin enkä muista mutta käytä yleensäkin noissa hintahauissa selaimen incognito -tilaa koska moni nettikauppa käyttää evästeitä ja huomaa aikaisemmat käyntisi ja saattaa mulkata hinnatkin sen mukaan

jasu75 sanoi:
Lähtöpäivä 27.4 ja takaisin 5.6 eli pikapyrähdys
Tämä kun on eka kerta niin mikä olisi hyvä ensimmäinen yö paikka, tai mihin asti
tosta travesta kerkeis kohtuudella pyrähtää?

http://www.booking.com/hotel/de/hau...9b82ce096eae1b6bc593a89cX1;type=total;ucfs=1&

Tätä olemme käyttäneet viime vuosina. Lauttarannasta noin 15 minuuttia ja erinomainen palvelu. Parisataa metriä katua eteenpäin vasemmalla on paikallinen lähiökapakka, jossa olemme avanneet lomamme snitselillä ja saksalaisella oluella. Viime vuonna laivan ollessa noin 45 min myöhässä, juoksimme kantapaikkaamme läähättäen kysymään ruokaa. No, kokki oli sammuttanut valot keittiöstä ja lähtenyt vaimon iloksi kotiinsa, mutta ystävällinen baarin rouva lupasi, ettei matkalaisten tarvitse Saksassa nälkää nähdä. Ottakaa ensimmäiset oluet maistiaisiksi, niin hän laittaa jotain iltapalaa jääkaapista. Ja laittoi kanssa: Halavatun hyvät jauhelihapihvit, kahta tuoresalaattia lämmintä leipää.

Loma-anomukset on hyväksytetty työnantajalla sekä kotijoukoilla, joten:
Helatorstaina 5.5. hyökätään Vuosaaresta kaverini kanssa kohti Travemundea, suuntana Itävalta, Italia, Sveitsi ehkä vähän Ranskankin Alpeille. Kelien ollessa suotuisat, suuntana Status Quon keikka Saksan Hernborn-festareilla 26.5. josta paluu Vuosaareen 29.5.
Pahoitteluni Motokätköporukoille joiden mukaan ja matkaan olin jo ehtinyt ilmoittaa lähteväni samana päivänä:paikallatuulee:

Lisäys: Räppäriä tietenkin on tulossa reissusta sekä kirjallisena, kuvallisena että liikkuvana kuvana, sikäli mikäli saadaan tallennin toimimaan hyvässä yhteistyössä:no:

Viimeksi muokattu:
XJ 900 sanoi:
Meillä 21.6,mutta sähän olet niin paljon nopeampi että otat jo merellä kiinni !
Ei ollut paha hinta, 3 kaveria ja pyörää, 16m2 ulkohytti,meno-paluu 433€/henk.

No jo on hinta.... eihän tuohon hintaan kehtaa edes mennä kuselle Ruotsin puolelle. Onko teillä jotain etuja / alennuksia? via onko vielä sesonkiaikaa?

Lyypekistä löytyy hyviä hotelleja halvalla, itse yöpynyt siellä monta kertaa ja ajomatkaa se parikymmentä minuuttia. Viime kerrat Traveller hotel Lubeck, hintaa yhden hengen huoneella sellaiset 40 €-

Näillä näkymin ollaan kaverin kanssa lähdössä Travesta aamuyöllä 15.7. (, eli Hesassa la 16.7.). Vielä mahtuis hyttiin pari tyyppiä jakamaan kuluja. Olisiko täällä kiinnostuneita?

Kahdestaan hytti + mp on n. 300€ / hlö, neljällä hinnaksi tulisi noin 180€ / hlö, eli ihan kohtalainen ero...

chuckmynorris sanoi:
Oliko ketään muita lähdössä 2.7?

Vakaissa aikeissa ollaan, vaan matkaa en vielä ole varannut kun kesäloman ajankohta ei ole ihan saletti. Kaipa tuolle päivälle löytynee tilaa myöhemminkin?

Lähtö 9.7 ja paluu lähtö 20.7. 8 pyörää ja 1 italian kaveri vielä hyppää remmiin mukaan keskemmällä eurooppaa.

1/7 Vuosaaresta traveen 16/7 takaisin travesta. Ensin Bormioon italiaan ja sitten alppeja länsi-itä suunnassa Sloveniaan.:orgmp::orgmp::crash::crash:

27.5 lähtö traveen ja hinta oli 312€ ikkunallisella hytillä kahdelta henkilöltä.

5.7.
auto, vaimo, koira ja polkupyörät mukaan.. Itävaltaan sielunmaisemaa katsomaan/etsimään.
Autoliiton kautta ostin liput ja vaikka vähän alea saakin, niin ihanan kallista, mutta maksan sen silti hymyssä suin. Loma on aina lomaa.

Back