Reissu tehty ja tarinantynkää löytyy tuolta toisesta viestiketjusta
Finnlines toimi jälleen, mut pari pikkujuttua on mainittava!
Yks toinen pärrä oli laivalla. Venäläinen Dimitri upouudella Triumph Trophyllä. Oli poika ajellu Pietarista ja oli ajamassa vehjettä sisään ja enshuoltoon Muncheniin.
Päästiin/jouduttiin samaan hyttiin, jossa jo sijaitsi täysin muuta kuin venättä puhumaton Spetznaz tai jotain, venäläinen. Eikä se puhunut edes venäjää vasta, kun vikana iltana, kun ois pitänyt nukkua, ennen ankaraa ajopaivää. Se innostu esitelmöimään sille toiselle vinkuvalla innolla jotakin neljäks tunniks

Tää trumppakundi oli oikein mukava kaveri, paitsi ettei sekään montaa sanaa englantiakaan puhunut, mut ymmärs kyllä, et nyt syömään tai saunaan tai kaljalle ja oli siisti ja kohtelias myös muille , ku mulle !
Mut pahinta oli, et kun mä klo 00.30 kyllästyin sen toisen vingahteluun ja intoiluun ja karjasin "njet harasoo, now quiet" ja sammutin valot, tuli hijaisuus, mut jompikumpi rupes piereskelemään niin armottomia leijoja, et taju meinas lähtee

Siis ei ollu mitään ilokaasuja !!
Siis laivalla oli noin 60 matkustajaa ja paikkoja oli kuulemma jotain 120 ja ne perkeleet Finnlinesilla änki mut kahden ryssän kans samaan hyttiin ja tulos oli tollanen

Mä olisin näin yksinreissaavana ottanu kansipaikan ja nukkunu valitsemassani nurkassa makuupussissa, mutku ne ei myyny niitä ??!! Oli pakko ottaa vuodepaikka, missä on näköjään valtavat riskit