Finnlinesilla Traveen 24.7 ja paluu 10.8 Travesta. Matkalla käymme Albaniassa katsomassa Hoxhan saavutuksia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Polte se on täälläkin. Pääsen hieman tasaamaan"paineita" viikon päästä; pääsiäisenä Valko-Venäjälle. Törmätään viimeistään laivalla oluen ja reissuvertailujen parissa.Mulla on menomatkalla sama lähtö, paluumatka Travesta 26.5.Hyvää kevättä.
Juuri varasin; 19.5.2011 kello 1830 Finnlady lähtee kohti Rostockia. Pääosan reissusta tullen viettämään Irlannissa ja Britaniassa. Paluu Tanskan ja Ruotsin kautta. Takaisin töihin 6.6. tai joskus...
Ensimmäinen stoppi kaverin luona Parmassa, siitä eteenpäin määränpää vielä tuntematon.
Ihan pieni matkakuume taas päällä![]()
Uups. Opetellaanpas lukemaan. Eli mun botskihan lähtee 19.5. klo 17:30 kohti Travemundea. Ehtii sitten perjantai-iltana työntämään vielä muutaman sata kilometriä etelämmäksi.Polte se on täälläkin. Pääsen hieman tasaamaan"paineita" viikon päästä; pääsiäisenä Valko-Venäjälle. Törmätään viimeistään laivalla oluen ja reissuvertailujen parissa.Mulla on menomatkalla sama lähtö, paluumatka Travesta 26.5.Hyvää kevättä.
Juuri varasin; 19.5.2011 kello 1830 Finnlady lähtee kohti Rostockia. Pääosan reissusta tullen viettämään Irlannissa ja Britaniassa. Paluu Tanskan ja Ruotsin kautta. Takaisin töihin 6.6. tai joskus...
Ensimmäinen stoppi kaverin luona Parmassa, siitä eteenpäin määränpää vielä tuntematon.
Ihan pieni matkakuume taas päällä![]()
Pari minuuttia jaksoin tilulilua kuunnella puhelimesta kaiuttimen kautta, sitten laitoin sähköpostia. Vartin päästä tuli tilausvahvistus takaisin.Onko joku onnistunut pääsemään tuonne Finnlinesin puhelinpalveluun läpi? Ei tunnu olevan ihan helppo homma.![]()