• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lähtöpäiväsi Finnlinesilla 2018

1.6 olis lähtö träveen.

pitääkö tosiaan paikkansa tuo että ruokailut on mennyt noin kehnoksi. minä kun olen oottanut herkkupatoja vesi kielellä

mh jkl sanoi:
1.6 olis lähtö träveen.

pitääkö tosiaan paikkansa tuo että ruokailut on mennyt noin kehnoksi. minä kun olen oottanut herkkupatoja vesi kielellä

Finnstarilla on tähän asti ollut parhaimmat/ monipuolisimmat ateriatarjoilut.
Tuntuu vaihtelevan laiva/ henkilökuntakohtaisesti mitä ja miten tarjolla?
Tosin tein vain viisi matkaa vuonna 2017.

fredi sanoi:
Finnstarilla on tähän asti ollut parhaimmat/ monipuolisimmat ateriatarjoilut.
Tuntuu vaihtelevan laiva/ henkilökuntakohtaisesti mitä ja miten tarjolla?
Tosin tein vain viisi matkaa vuonna 2017.

Finnmaid näyttäisi meidän purkki kesäkuun alulla olevan, no annetaan palautetta jos pöperöt ei maistu. 🙂

Kyllä se huonommaksi menee koko ajan. Yhden kerran kun on syönyt, niin toista kertaa ei vihtis samalle reissulle..

Juttelin töissä ruokalamme pääkokin kanssa, sanoi että on tulossa sellainen uusi EU-määräys paistamiseen. Saa paistaa ja grillata ihan vapaasti, mutta tuotteen väri ei saa prosessin aikana muuttua, kertoili ranskalaisia perunoita pastellessaan.

Hyvin toimi laivat Hki- Trave ja Kapellskär-Naantali. Tolla Trave reitillä kuntosalilla juoksua ja kuntopyörää. Saunaa ja muuten vaan ihmettelyä. Ruoan ostin vaan Sunnuntaina, aamupala+Brunssi 25e. Lauantaina söin ennen laivaan menoa. Hyttikavereiksi sain kolme Ranskassa asuvaa Kongon kaveria, olivat autojen hakumatkalla Suomessa. Asiallisia ja mukavia olivat, sain tehtyä kaupat omastakin Tojotasta...jos ei enää katsastusetä leimaa anna:):grin:
Myös pariskunta Raumalta tuli tutuksi,Italiaan olivat menossa:jpstyle:
Samalla reissulla tutustuin pariin Venäjän kaveriin, Bmw GS llä olivat menossa reiluksi kuukaudeksi eurooppaan. Montenegro oli vissiin kääntöpaikka kotia kohti. Facessa oltu nyt yhteyksissä:right:

Viimeksi muokattu:
Sulo75 sanoi:
Hyvin toimi laivat Hki- Trave ja Kapellskär-Naantali. ...

Ja vielä JOS olisit ollut Motorg:in jäsen, olisit saanut pärrän ilmatteeksi, molemmilla reiteillä.....:;):

(Smoton alennukset automatic!)

Liekö suurta vaikutusta, kun ostin matkamessujen aikaan 127e Hki-Trave ja Kapellskär-Naantali 56e..
Joo jäsenyys on hyvä asia, mut kun on monessa jo mukana....niin ei ehkä vielä tällähetkellä. Tulee liikaa jäsenyyksiä:thumbup:
Mut olen tällähetkellä liikkuva .org mainos, afrikkalaisen plexistä löytyy org tarra. Just mainostin reilu 6000 km Euroopassa, 8 eri maassa tätä tuotetta:orgmp:

Viime viikolla paluu kotimaahan eli Trave-Helsinki. Matkan varasin mp-messu viikolla ja hinta oli 180€ sis moottoripyörä ja sisähytti. Pidin tuolloin halpana mutta sitten (maalliskuun alkupuolella) lähti taas mopo keulimaan. Aattelin,et voishan se olla mukava kattella merimaisemii oman hytin ikkunasta ja eikun soitto Finnlinesille,että mitäs semmonen reikä hytin seinässä maksais lisähintaa niinku et jos vaihtas parempaan hyttiin? 50 euroohan se kustansi ja otin sen sitte. Pari viikkoa tästä tuli sähköpostiin ruokailutarjous. Brunssi , huippupäivällinen ja aamiainen yht.52€. Se oli kyllä senverran halpa, et otettavahan se oli. Noh reissu on tehty ja loppujen lopuksi oon tyytyväinen matkaan . Ikkuna hytissä oli hyvä ,kun pidin matkapuhelinta nojaamassa ikkunaa vasten ja oli lähes koko matkan ajan senverran kenttää , et whats appi toimi ja on kyllä sanottava että laivan sapuskat olivat erinomaiset.

RiikMi sanoi:
Matkan varasin mp-messu viikolla ja hinta oli 180€ sis moottoripyörä ja sisähytti. Pidin tuolloin halpana mutta sitten (maalliskuun alkupuolella) lähti taas mopo keulimaan. Aattelin,et voishan se olla mukava kattella merimaisemii oman hytin ikkunasta ja eikun soitto Finnlinesille,että mitäs semmonen reikä hytin seinässä maksais lisähintaa niinku et jos vaihtas parempaan hyttiin? 50 euroohan se kustansi ja otin sen sitte. Pari viikkoa tästä tuli sähköpostiin ruokailutarjous. Brunssi , huippupäivällinen ja aamiainen yht.52€. Se oli kyllä senverran halpa, et otettavahan se oli.

:D sori OT mut tuli väkisin mieleen tämä vitsi

http://hauskimmatvitsit.blogspot.com/2011/09/myyntimiesvitsi-maailman-paras.html

mikkoyli sanoi:
Finnstar oli laiva. Tänä aamuna aamiainen oli parempi. Oli lihapullia ja kalkkunaleikettä.

Finnmaidilla juuri menossa Traveen. Sapuskat ovat olleet hyviä ja keli kohillaan.

Back