• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lähes reikä syylärin kulmassa. Mitä tekisit itse?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cXlari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En tiedä miten tuohon eksyin, mutten pystynyt pokalla katsomaan tuota lusikkajuotosta.  
biggrin.gif

http://www.youtube.com/watch?v=7rn1ooVmP3A&feature=related
Juu, olen samaa mieltä kanssasi, reilu 21 vuotta hitsaus, ym. metallihommia tehneenä, olen sitä mieltä, että toi "kylmä nakki" minkä se tohon päälle leipoi, ei ainakaan pidä minkään valtakunnan nestettä sisällään, varsinkin jos sattuu olemaan painetta vielä takana edes 100g...
Kyllä tohon syyläriremonttiin ainoa oikea tapa on hitsaus tai tinaaminen, ja vasta kun alkaa vuotamaan. Ei oo paha nakki, asiansa osaavalle.

Justiinsa hitsasin yhden miehen kuparisen, veneen lämminvesivaraajan, jonka oli jäädyttänyt halki, ja hienosti piti 1.5 bar, ja koeponnistin varoventtiilinkin siinä samalla sitten, että senkin puolesta on äijän pytty kunnossa  
thumbs-up.gif
 vähän OT, mut kuitenkin  
033102bebe_1_prv.gif

Edellinen omistaja asentanut pyörään ksenon valon. Asentaminen jäänyt hieman puolitiehen. Eli irrallaan ollut ballasti hieronut n.2mm. syvän loven syylärin kulmaan.Toi ei vuoda tällä hetkellä. Ittellä ei oo tietoa mikä tuon materiaalin vahvuus on tuossa kohtaa.

Eli mitä tekisitte itse? Vai kannattaako tehdä mitään...

Voiko tuota oikein millään korjata? Materiaali vaikuttas olevan alumiinia, joten hitsaus vaatisi jonkun kokeneemman tekijän. Oisko tuohon mitään järkeä laittaa esim. kemiallista metallia?
Plastik paddingin kemiallisella metallilla paikkaus onnistuu ja myöskin kestää. Aine on laitettava täysin maalittomalle, pölyttömälle ja kuivalle puhtaalle pinnalle. Olen paikannut sillä vuotavan syylärin.

Back