Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lipun hinnan korottamisella pääsisit sitten kaltaistesi joukkoon vai?Tos on bisneksen paikka ens vuodelle... Järjestää yhtä pienet mut nostaa lippujen hinnaksi 30 €/kpl... Porukkaa tulee silti ja jää köyhät juoppohullut pois...Ja on tilaa katsella enemmän...![]()
Jotta porukkaa tulisi korkeammalla lippuhinnalla niin voisi lipputuloista laittaa osan esiintyjiin: stuntnäytöstä tai muuta vastaavaa...
Ja toimii kuin junan vessa... Itse ainakin maksaisin vaikka 30€ lipuista, jos vain todella messujen sisältö olisi jotain erilaista... Ja porukkaa ei olisi liikaa... Hieman rupes v*tuttaan juopot uhoojateinit...
Suurinpiirtein tälläistä porukkaa... aiheena vain MP
Tähän lääkkeeksi on lahjottava viranomainen joka on määritellyt paljonko noissa halleissa saa ihmisiä kerrallaan olla..järjestäjähän ei tällä muuta voi kuin seisottaa ihmisiä ulkona.Varmasti järjestelytkin paranee. Tosin ainoa isompi "moka" lienee lauantai-iltapäivän ruuhka.
KIITÄN Maurin hyvistä kuvista.Lisäilin pikkusen tältäkin päivältä kuvia ovat juuri menossa sivulle joten refresh jos heti tämän kirjoittamisen jälkeen sinne menette
Auto kannattaa jättää parkkiin Tampereen suunnasta tullessa Sopenkorven teollisuusalueelle, joka on oikealla Oululaisen mäki alas laskettua. Radan vartta kulkee kävelytie suoraan messualueelle.Ei se tilanne viime vuonna lauantaina Helsingissäkään kovin hyvä ollut ja vahingosta oppineena tänä vuonna perjantaina messuille => hyvin pääsi kulkemaan. Parkkipaikat oli onkinasteinen ongelma.
kuvia
HAHAHAHH !!!! JUURI NÄIN!!!Lipun hinnan korottamisella pääsisit sitten kaltaistesi joukkoon vai?Tos on bisneksen paikka ens vuodelle... Järjestää yhtä pienet mut nostaa lippujen hinnaksi 30 €/kpl... Porukkaa tulee silti ja jää köyhät juoppohullut pois...Ja on tilaa katsella enemmän...![]()
Jotta porukkaa tulisi korkeammalla lippuhinnalla niin voisi lipputuloista laittaa osan esiintyjiin: stuntnäytöstä tai muuta vastaavaa...
Ja toimii kuin junan vessa... Itse ainakin maksaisin vaikka 30€ lipuista, jos vain todella messujen sisältö olisi jotain erilaista... Ja porukkaa ei olisi liikaa... Hieman rupes v*tuttaan juopot uhoojateinit...
B Ä T T R E F O L K
![]()
![]()
![]()
![]()
Kiitos ja anteeksi...
Järkevästi ajatellen noin kannattaakin tehdä siinä missä yhden bussin tila vie viiden henkilöauton tilan tulee niissä viidessä henkilöautossa keskimäärin 1-3 henkilöä per auto kun taas bussissa keskimäärin 30-60 henkeä.Miksi KOKO messukeskuksen p-paikka on varattu busseille?
Mietin ihan samaa ja sit tuumasin että en lähde koko messuille.
Tuota lauantain ruuhkaa ei voi oikein mitenkään välttää kun suurimmalla osalla porukka on paras vaihtoehto juurikin tuo lauantai käydä jossakin.........Paikallisradion mukaan messut järjestetäneen ensi vuonnakin. Palaute kauppiailta ollut hyvin positiivinen. Kauppaa oli tehty paremmin kuin missään.
No juu, kyllähän 40 000 ihmisen joukossa aina joku ostajakin löytyy.
Varmasti järjestelytkin paranee. Tosin ainoa isompi "moka" lienee lauantai-iltapäivän ruuhka.
Tässä vaiheessa tämä tieto hyödyttää ihan helvetisti.Auto kannattaa jättää parkkiin Tampereen suunnasta tullessa Sopenkorven teollisuusalueelle, joka on oikealla Oululaisen mäki alas laskettua. Radan vartta kulkee kävelytie suoraan messualueelle.Ei se tilanne viime vuonna lauantaina Helsingissäkään kovin hyvä ollut ja vahingosta oppineena tänä vuonna perjantaina messuille => hyvin pääsi kulkemaan. Parkkipaikat oli onkinasteinen ongelma.
kuvia
Mitä minä huittisissa olen käynyt , niin siellä ei ole kuin köyhiä , rähjääviä ja juoppottelevia maanviljelijöitäHAHAHAHH !!!! JUURI NÄIN!!!Lipun hinnan korottamisella pääsisit sitten kaltaistesi joukkoon vai?Tos on bisneksen paikka ens vuodelle... Järjestää yhtä pienet mut nostaa lippujen hinnaksi 30 €/kpl... Porukkaa tulee silti ja jää köyhät juoppohullut pois...Ja on tilaa katsella enemmän...![]()
B Ä T T R E F O L K
![]()
![]()
![]()
![]()
Kiitos ja anteeksi...![]()
![]()
Paikkansa pitää edelleen...Mitä minä huittisissa olen käynyt , niin siellä ei ole kuin köyhiä , rähjääviä ja juoppottelevia maanviljelijöitäHAHAHAHH !!!! JUURI NÄIN!!!Lipun hinnan korottamisella pääsisit sitten kaltaistesi joukkoon vai?Tos on bisneksen paikka ens vuodelle... Järjestää yhtä pienet mut nostaa lippujen hinnaksi 30 €/kpl... Porukkaa tulee silti ja jää köyhät juoppohullut pois...Ja on tilaa katsella enemmän...![]()
B Ä T T R E F O L K
![]()
![]()
![]()
![]()
Kiitos ja anteeksi...![]()
![]()
![]()
( tämä on suora provo)![]()