• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kyykkyyn soveltuvaa tekstiiliä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mutti82
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyykkyyn soveltuvaa tekstiiliä?

Nyt kaivattais suosituksia tekstiilitakista hintaluokassa 150-300e. Tietty jos ootte bongannu jotain supertarjouksia niin kiitos nam!

Kriteereinä lähinnä, että oltava vähintään yhdet läpivientituuletukset, hihoissa ja vyötäröllä säädöt ja ei tarviis mikään metrin mittainen helma olla joka ekana rullattava ku kyykkypyörän selkään hyppää. :)

pupu sanoi:
No ei mitään tekstiiliä :banned:
Kannattaa ihan suosiolla ostaa vaan nahat :polonen:

Löytyy jo IXSin Kyalami-takki ja Viper-housut. Mut kun pyöränä XX täysillä matkavarustuksilla niin myös tekstiilille on välillä käyttöä. :)

Mulla olisi Sweepin yhden kesän ajetut kuteet tyrkyllä. Jäi itselle isoiksi, joten jos kiinnostaa niin laita vaikka yv:ta. Takki on mallia Gheos ja housut Mohawk.

mutti82 sanoi:
Pirun komeat on säädöt kyllä tuossa ja hintakin oli just eikä melkein. Ongelmana vaan ku vain S-kokoa jäljellä. Sais luultavasti kaikki säädöt olla aika löysällä. :D

itse olen 186cm/98kg ja large on aika tyköistuva. vielä on tietty varaa säädöissä ;)

tuossa sinulle tarjottiin jo mohawk-housuja. itsellä myös ne, ovat hiton hyvät nekin :) henkseleitä ei vakiona ole, mutta saa asennettua. itsellä ei ole tullut tarvetta kun saa vetskarilla kiinni rotsiin :cruising:

No tuossa pikku tarkastelukierroksen jälkeen tuli sit pistettyä pakettiin IXS Nechtan - takki.... oli itselle kaikin puolin tyköistuva ja ihan napakka kokonaisuus hyvillä säädöillä ja jäähdytyksellä. Nytpä sit kysymys kuuluukin jotta kellään suosituksia saman merkin housujen jostain mallista? Tromsösta olis vaikka mitä tarjouksia ja joka nurkan takana, Eaglet kyllä iskis enemmän silmään muttei mahdollisuutta kokeilla missään alle 150km säteellä. :D

Ja vaikka kuinka tekis mieli sanoa, että "mitä v****a, dumppaa koko ajatus" niin säästä sanasi... ;)

Back