Kyykkypyörän kyytiin ikävä – etsinnässä kokenut kuski ja juttuseuraa / Jkl

Heippa foorumilaiset!

Täällä huutelee pyörätön mp-fani Jyväskylästä, jolla on kova ikävä kyykkypyörän kyytiin. Etsinnässä on luotettava kuski ja pyörä, jossa on se oikea, järeän pehmeä pörinä – tiedätte varmasti soundin, jota tarkoitan!
Koska haluan reissuilta vain hyvää fiilistä ja mutkatonta menoa, minulla on muutama tarkka kriteeri kuskille:

• Ikä ja elämäntilanne: Olet 35+ vuotias sinkkumies. En etsi parisuhdetta, en väliaikaista suhdetta tai mitään säätökään, enkä halua kenenkään elämään tai omaani draamaa, joten vapaat paperit ovat ehdoton vaatimus.
  • Ajotyyli: Olet kokenut ja mukava kuski, jolla pysyy järki päässä. En kaipaa hurjapäistä kaahausta, vaan turvallista ja varmaa kyyditystä, jossa molemmat voivat nauttia matkasta.
  • Luonne: Huumorintaju on suuri plussa, sillä parhaat reissut tehdään hymy huulilla.
Varusteista sen verran: Oma kypärä löytyy jo kotoa valmiina! Ajotakki ja ajohousut ovat minulla parhaillaan etsinnässä, joten jos sulta löytyy lainata sopivia varusteita tai reissuun pääsee ilmankin, se on iso etu.
Ennen kuin hypätään tien päälle, tavataan ensin kahvikupillisen äärellä täällä Jyväskylässä. Haluan tutustua suhun hieman etukäteen ja tietysti nähdä (ja kuulla!) myös sen kyykkypyörän.
Jos sulta löytyy tallista se oikea pörinä ja sielusta turvallisen herrasmieskuljettajan vikaa, laita viestiä niin katsotaan osuuko kemiat ja aikataulut yksiin! ☕🏍️

Asialliset viestit minulle yv:nä.

En kommentoi mitään tänne viestiketjuun.

Mukavaa kesää kaikille ja turvallisia kilometrejä.

Back