• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kyydissä ajaminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ron Jeremy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänään aamulla tuli kokeiltua kaveria kyydissä mun ZXR:ssä ja täytyy sanoa että oli aivan
033102ass_1_prv.gif
ajaa. Itte 110kg ja kaveri 85kg. Tais muuten olla kantorajoilla
sad_orig.gif
Onneksi kuulun niihin onnekkaisiin joilla ei ole eukko kinuamassa kyytiin. Ei oo mun pyörä kyllä tarkoitettu kyyditsemiseen. No tietysti jos itte painaisin 70kg ja muija 50kg niin sit vielä menis.

Arvaas vaan mitä se on ku pyörä on zx-6r 04 ja kyydissä on 196cm 100kg kaveri. Ite oon 177cm 75kg.

Nyt muuten ymmärrän kaveriani viime kesältä kun ennen kortin ajamista olin aina kinuamassa kyytiin. CBR600-04 ja kaverini 70kg. Mahtoi olla ajoelämys hänelle kun tällaisen ihrakasan sai taakseen
tounge.gif

No pitää juottaa hänet känniin kun nään seuraavan kerran kiitokseksi
bowdown.gif

Tänään aamulla tuli kokeiltua kaveria kyydissä mun ZXR:ssä ja täytyy sanoa että oli aivan
033102ass_1_prv.gif
sad_orig.gif
Onneksi kuulun niihin onnekkaisiin joilla ei ole eukko kinuamassa kyytiin. Ei oo mun pyörä kyllä tarkoitettu kyyditsemiseen. No tietysti jos itte painaisin 70kg ja muija 50kg niin sit vielä menis.
Meillä on juuriki noin, eli itse oon n.70kg ja vaimoke n.55kg, ihan hyvä on ajella kakspäälläkin.

033102ass_1_prv.gif
sad_orig.gif
Meillä on juuriki noin, eli itse oon n.70kg ja vaimoke n.55kg, ihan hyvä on ajella kakspäälläkin.
Pari vuotta sitten kierreltiin kyytiläisen ja varusteiden (yht. n. 200 kg painolastia) kanssa Euroopassa 3 viikkoa eikä matkanteko ollut ollenkaan vaikeaa. Riippuu varmaan vähän mopottimesta minkä verran kestää painoa päällä.

Toi on vielä niin hirvee vehje olla kyydissä. Iteki oon sitä ehtiny kokeilla!
mä en kyl yhtään allekirjoita tota väittämää! Kutakuinkin kaikki kyydissä olleet on kehunu sitä yllättävän hyväksi ja kerran olen itsekin ollut kyydissä.
buttrock.gif
ja kyllä toi -03 636 taipuu 2-päälläkin ku vaan käskyttää kunnolla..
cool.gif
itse painan n. 103kg ja usein ollu kaveri (90kg) kyydissä ja hyvin menee! Riippuu tosi paljon siitä miten se kyytiläinen siellä osaa olla. Kuinkakohan paljon tossa on marginaalia ylittää tota kantorajaa ku muistaakseni 636:ssa se oli 180kg??

Arvaas vaan mitä se on ku pyörä on zx-6r 04 ja kyydissä on 196cm 100kg kaveri. Ite oon 177cm 75kg.
Mulla oli suurinpiirtein samanlainen tilanne 600 cebarilla ku kaveria kyysäsin, tuntu että pyörästä hävis puolet tehoista.
...Oiskohan tässä se SE ero 600cc ja 1000cc välillä...paras kaveri kyytiin ja hoplaa...mopo tuntuu tuhnulta....ite 100kg-vaimo 60kg..no proplemo...hyvin tuntuu oma mopo vetävän alhaalta lähtien...

On kai tuo vähän siitä kuskistakin kiinni...
baaa.gif

Muistelen tässä vaan sitä kun jo kakarana polkupyörillä kyyditettiin... Toiset osaa, toiset ei.

Harjotuksen puutetta!

sitäkunpakkautuu noihin ajowarusteisiin niin olo on jo siinäwaiheessa kuin kuuden micheliinin mänillä jotta ei oo wäliä missä istuu kunhan saa istuttua:D:D

mikäs se tollasen mopottimen maksimi kantawuus on?? Z750 ei sais kuormata yli 187 Kg...*huoh* pitää alkaa dietille.....
tounge.gif
033102beer_1_prv.gif

Tuota.....jos ette antais sen kyytiläisen ajaa?
osaan kuvitella et se on vaikeaa ;)
Siis....toi otsikko..........

Ei mulla pyörä hyydy kuskatessa, mutta ukko kyllä.
Sen verran jännitän kun eukko kyydissä, että kädet ihan makaronia kun vähänkin pidempi lenkki
sad_orig.gif

Emäntä kyllä nykyään osaa jo olla ihan kunnolla siellä, mutta silti jännitän pirusti.
Osittain johtuu varmaan siitä että tiedän sen olevan sairaan säikky ja pelkään että saa traumoja jos vähänkin vauhti nousee.

Erskan tehoissa ei tunnu kyytiläinen sitten yhtään missään tehojen puolesta. Ajettavuus tietysti muuttuu kun painopiste on erilainen akan istuessa takana, mutta konetehoihin sillä ei ole mitään vaikutusta. En ymmärrä mistä moinen voi johtua.
nixweiss.gif

Ei mulla pyörä hyydy kuskatessa, mutta ukko kyllä.
Sen verran jännitän kun eukko kyydissä, että kädet ihan makaronia kun vähänkin pidempi lenkki  
sad_orig.gif

Emäntä kyllä nykyään osaa jo olla ihan kunnolla siellä, mutta silti jännitän pirusti.
Osittain johtuu varmaan siitä että tiedän sen olevan sairaan säikky ja pelkään että saa traumoja jos vähänkin vauhti nousee.
Samaa vikaa meikäläisellä. Tosin kokonaispainoa on yli 350 kg ja hevosia käytössä
nixweiss.gif
nixweiss.gif
90 ja vaimon kädetkin joskus tuppaa vaeltelemaa . . . . . .

hmm... en ainakaan zzr:ssä huomannut kamalaa eroa kun ite olen 110km ihramaha  
crazy.gif
ja vaimoke ehokas on 65kg niin hyvin se liikkuu mielestäni zzr kanto +300kg painoa tarkistan sen kun mopottimen luokse ennätän

Back