• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kytkinlevyt ja -jouset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Kawaan alkaa olla aika tehdä kytkinremppa, joten maksaako Sumekolle koko setistä 150€ vai Tokimotolle tai vastaavalle 110€?

Onko kellään siis kokemuksia tarvike- kytkinosista?
nixweiss.gif

Mulla on ZXR:ssä ollut nyt jokusen tonnin kiinni EBC:n massalevyt ja kykäjouset. Hyvin on tähän mennessä rokannu, enkä ainakaan itse näe mitään syytä ostaa alkuperäisiä kytkinosia, lukuunottamatta välilevyjä.

paketin ostaessa kannattaa työntömitalla varmistaa kaikki levyjen paksuudet ja verrata vanhoihin. Minulla oli kaksi aivan liian ohutta levyä mukana gt:n levyissä!

EBC:n osia on ollut mullakin, ja ihan hyviä ovat olleet... ainut että ne jäykät jouset tuo oman haasteensa mukaan...

Kannattaa liottaa ne massalevyt sitten hyvin, vaikka edellisen yön ennen asennusta, upotettuna öljyyn...

kun on zzr kyseessä niin jäykät jouset olisi suositeltavaa.
levyjen merkillä ei ole hirmusti väliä ja kommenttia tulee aina puolesta ja vastaan. ebc/barnett varmasti toimii.

EBC:n osia on ollut mullakin, ja ihan hyviä ovat olleet... ainut että ne jäykät jouset tuo oman haasteensa mukaan...

Kannattaa liottaa ne massalevyt sitten hyvin, vaikka edellisen yön ennen asennusta, upotettuna öljyyn...
Juu, kiitoksia vaan tiedoista
062802jumpie_prv.gif

Ihan pakko kysäistä mikä vaikutus massalevyjen liottamisella on
withstupid.gif

Jousten jäykkyys ei ole ongelma, nimim. "6 vuotta vanhalla CB- Hondalla ajanut..."
biggrin.gif

ne massalevyt turpoaa kun imevät öljyä. Käsittääkseni ovat jotain viinikorkin TAPAISTA materiaalia

Back