• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kytkinasetelma Ducatiin, mistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wekkuli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla sattuu olemaan tuota ducatin punaista maalia niin olisiko järkevää vain maalata se painelevy? Viime vkl tein muotin kytkinkopasta ja tänä vkl pitäis sitten tehdä itse kytkinkoppa. Voin tehdä muutaman ylimääräisenkin. Saa varmasti halvemmalla kuin hiilarin  
wink.gif
Alkuperäinen levy pistää silmään tökeröllä viimeistelyllä, ilmeisesti valettu tuo ja tarvittavat reijät ja hampaat koneistettu. Tiedä pysyykö normaali maali tuossa, kuumeneeko liikaa.

Täältä tilasin oman, näköjään on hinnat noussut 15€:lla.
Tässä vielä hyvä kuvitettu ohje vaihtoon liittyen.

Itse tilasin jouset ja kupit desmotimesistä. Samalla tuli muutakin kamaa kuten hihnat, suodattimet jne.

Painelevy sitten taas ebaystä (kuva ei valitettavasti omasta pyörästä  
tounge.gif
):
_cover_xl.jpg

Kruunun ja levyjen väliin jää nyt pieni rako mutta eipä tuo juuri haittaa, täytyy harkita uuden hommaamista sitten kun levytkin on menossa vaihtoon.

Niin joo ja muistaakseni kämnalla oli vakiomallin kruunu tai kello jotain 140 eur.

Back