- Liittynyt
- 7.5.2010
Juu sori, otsikko meni vähän metsään eli vika on siis tosiaan että ei irroita.MX:ää käytän ite ja hyvin toimii. On vielä paaaljon halvempaakin.Delvac 1400 Super 15W-40:a ei ainakaan motonetissä näy olevan kuin 20litran astiassa. Kävisiköhän tuo Delvac MX 15W 40 ihan samoin?on. kokeileÖljynä on Castrolin Power1 GPS. Oliskohan tämä öljyn vika?cia. sigussa on oikea tyyppi.
http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/591302/0
Ja tosiaan, otsikko on vähintäänkin hämäävä jos ongelma kuitenkin on että kytkin ei irrota...
Ja nyt se on sitten todettu, Delvacin MX:t sisään uuden suodattimen kera (oli muuten vanha tarttunut ihan jumalattoman tiukkaan kiinni) ja kytkin toimii kuin ajatus, ei mitään takeltelua ja vaihteetkin toimii jouheasti. Ei muuta kuin kovaa ajoa...
cia. sigussa on oikea tyyppi.