Missä kunnossa väli on. Kartan mukaan näyttäisi olevan soratietä ja matkaa 71,2 km. Lähdemme lauantaiaamuna kohti pohjoista ja Pohjanrantaa, jossa yövymme ja jatkamme sunnuntaina Leville. Sieltä lähdemme jatkamaan kohti Vilmarkkia ja Skoganvarrea, jossa taas yövymme 2 yötä ja välipäivänä aiomme käydä Nord Kapissa.
Tuo 955 tie olisi suorin reitti tuonne pohjoiseen päin.
Pyörät on Deauville, Trans Alp ja Yömaha YZ 1 Trans Alpille ei ole ongelma eikä minun Deauvillelle, minulla on takana soratierengas ja edessäkin vähän kuviota, mutta tuo Jammu on aika puhdas asfalttipyörä. Ja meidän ryhmää saa morjestaa ja vaikka tulla juttusille. Ja onko tuo reittiohjelma muutenkaan asiallinen. Lähinnä se Skoganvarre - Nord Kapp - Skoganvarre. Teoriassa 2 x 218 km eli 436 km. Pitäisihän se päivässä mennä.
Tuo 955 tie olisi suorin reitti tuonne pohjoiseen päin.
Pyörät on Deauville, Trans Alp ja Yömaha YZ 1 Trans Alpille ei ole ongelma eikä minun Deauvillelle, minulla on takana soratierengas ja edessäkin vähän kuviota, mutta tuo Jammu on aika puhdas asfalttipyörä. Ja meidän ryhmää saa morjestaa ja vaikka tulla juttusille. Ja onko tuo reittiohjelma muutenkaan asiallinen. Lähinnä se Skoganvarre - Nord Kapp - Skoganvarre. Teoriassa 2 x 218 km eli 436 km. Pitäisihän se päivässä mennä.