Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minäkin aattelin vaihtaa magneetin ennen kuin olin sen edes kiinnittänytkään mutta laiskuuttani en jaksanu joten laitoin alkuperäisen kiinni ja on toiminu hyvin lukuunottamatta tänäistä sekoilua mittarissa vauhdin ollessa yli 160.Onko Sigman mukana tullut mangneetti liian heikko koska pitää jääkaappi (ovi) koristeesta ottaa uusi tilalle.........
Miten toi kaliprointi tapahtuu maalaisjärjellä
Lähinnä noiden fillari-sigmojen magneetit on sen muotoisia ettei niitä saa oikein helposti kiinni tai liimattua, joten kun parempia pienen pillerin muotoisia kerran saa kohtuuhintaan niin helpointa vaan hommata sellainen.Onko Sigman mukana tullut mangneetti liian heikko koska pitää jääkaappi (ovi) koristeesta ottaa uusi tilalle.........
Miten toi kaliprointi tapahtuu maalaisjärjellä
Jos asentaa anturan takarenkaaseen niinkun mulla, saattaa vakimagneetilla olla ongelmia ketjuvetoisissa vehkeissä kun se siirtyy pituusakselilla säätöjen mukana eli aika heikko se on ja toleranssit on pienet. Vanhassa pyörässä oli tällainen viritelmä.sanoi:Onko Sigman mukana tullut mangneetti liian heikko koska pitää jääkaappi (ovi) koristeesta ottaa uusi tilalle.........
Olisikohan kyse renkaan ns. dynaamisen halkaisijan lisääntymisestä?Sigman näyttämä nopeusero pyörän mittariin yli 200 nopeuksissa vähän ihmetyttää, mutta ilmeisesti pyörän oma mittari sitten on liian optimistinen.
Tekniset tiedot ainoasta SIGMASTA, mitä minä olen kokeillut...Anteeksi tyhmyyteni ja laiskuuteni, mutta voisko
joku ystävällinen sielu yksinkertaisesti selittää
sigmasta kaiken minkä tietää,
Jos ihan sitä viimeistä tarkkuutta haluaa, niin oman prätkän rengas kannattaa kyllä ihan itse mitata. Voi olla pilkunn......sta, mutta onpahan otettu mm. renkaan kuluma huomioon!Tästä linkistä saat helposti renkaasi kehämitan, jonka sitten syötät sille mittarille.
http://www.eunos.com/tirecalc/