Reterete sanoi:Aika mielenkiintoinen autokoulu ollut jo ei suostu opettamaan suoraan isoa A:ta. Itsekkin ajoin A-kortin vasta viime vuonna. Meiltä kysyttiin ensimmäisten teorioiden jälkeen minkä kukin haluaa ajaa. Miehet ajoi kaikki suoraan ison A:n ja tytöt tyytyivät A2 korttiin. Niitä pelotti se isompi pyörä.
Todella syvältä kyseisen autokoulun toiminta, etenkin jos kuitenkin B-kortti alla (suurimmat vaikeudet yleensä se liikenteen seuraaminen jos ei ole _mitään_ ajokokemusta). Itse olen pari vuotta vanhempi (-82) ja ajoin viime kesänä suoraan ison A:n (ennestään B ja kaksipyöräisistä kokemusta kyydissä olosta ja moposkootterilla ajelusta ilman mitään kortteja koska olen niin vanha, etten siihen mopoon korttia tarvitse
) minimitunneilla. Ei ollut puhettakaan, että autokoulussa ei tähän olisi suostuttu, pikemminkin kannustettiin ajossa ja oltiin vähän 
opettajan kanssa samoilla teoriatunneilla kevarikorttia ajavia nuoria opettamassa. Muutenkin aivan mahtava opettaja ja koulu jossa kaikki asiat hoituivat todella jouhevasti, terveisiä vaan Leppävaaraan 
Tarvii perehtyä tuohon itse opettamiseen kun nyt sopiva pyöräkin siihen touhuun. Itsekkin ilman aikaisempia pyöräkortteja ajoin loppu kesästä-13 ison A:n ilman mitään ongelmia.