• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kysely rata-ajosta ja kaatumisesta radalla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JGo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kysely rata-ajosta ja kaatumisesta radalla -

• Ajan .orgin hitaan ryhmän aikoja, en ole kaatunut radalla

Ääniä: 2 50,0%
  • Ajan .orgin hitaan ryhmän aikoja, olen kaatunut radalla

Ääniä: 1 25,0%
  • Ajan .orgin keskiryhmän aikoja, en ole kaatunut radalla

Ääniä: 0 0,0%
  • Ajan .orgin keskiryhmän aikoja, olen kaatunut radalla

• Ajan .orgin nopean ryhmän aikoja, en ole kaatunut radalla

• Ajan .orgin nopean ryhmän aikoja, olen kaatunut radalla

• Ei mikään edellä mainituista, haluan vain osallistua äänestykseen

Ääniä: 1 25,0%

• Ääniä yhteensä
    4
Alan uskoa siihen vanhaan sanontaan kahdenlaisista motoristeista, jo kaatuneet ja ne jotka tulevat kaatumaan. Ratatouhuissa kaato tulee väistämättä jossain vaiheessa vastaan kun haetaan omia rajoja.

//Andy
Eikös tämän hetken suomen mestari ole tuumaillut, jos ei ole kaatunut, ei ole yrittänyt.  
biggrin.gif
Asiahan on niin että jos ei koskaan kaadu niin ei opi ikinä ajamaankaan.
thumbs-up.gif
Miten se kaatuminen opettaa?
Älä multa kysy, ei ollu omaan kokemukseen perustuva lausahdus vaan isoilta pojilta kuultu varma huhu.
nixweiss.gif

Kertaalleen jokkiksen harkkojen yhteydessä turvallaan. Nopeammin oma kehittyminen tuntui menevän ilman kaatumisia.

Keskiryhmässä enimmäkseen ajellut, mutta nyt muutama nopean ryhmän keikkakin takana. Loppu kesästä hommasin ratapelin ja ensi kesänä olisi tarkoitus alkaa sekuntteja napsimaan omista kierroksista poissa, joten kaatuminen mitä todennäköistä =) Toivotaan vain ettei tule täystuho....

On heittäydytty pariinkin otteeseen sadekelillä. Ja kerran sain forumula3:en kylkeen motoparkin vapaissa harjoituksissa.

On heittäydytty pariinkin otteeseen sadekelillä. Ja kerran sain forumula3:en kylkeen motoparkin vapaissa harjoituksissa.
Uhh... tosta ois kiva kuulla lisää. Miten tuo tapahtui?

Itsellä meni takasuoran jarru kerran pitkäksi ja se vasuri leveäksi ( kävin siinä radan reunalla mutta pysyin pystyssä). Omaa hölmöyttä kun en tajunnut että jotain Porschea ei kannata välttämättä yrittää ohittaa jarruissa...

sen mitä on tullut ajettua radalla, ajelin aina hitaassa ryhmässä, eikä _vielä_ kaatoja... Nyt mopo vaihtui erimoiseen ja voisin veikata, että nyt niitä kaatoja on sitten viimeistään odotettavissa
biggrin.gif

Hitaassa mennään ja en ole ehtinyt kaatua.

Rataharrastus alkoi ihan vasta, kun en tajunnut ton mun touring pyörän soveltuvan siihen tarkotukseen.

onko se silleen että motogp kuskit heittäytyy ja me muut kaadutaan? Heittäytyminen kyllä kuulostaa hienommalta;-)

Back