Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jollakin näistä alkuvaiheen orggipäivistä me tutustuttiin - mun ekalla orggipäivällä. Voinee varmaan jo puhua vanhoista kavereista. Ja oliko niin että heippa, minä ja hannula oltiin nitron ekalla aatee-kakkosella kouluttamassa?2005 ekan kerran orgin päiville…
Oisko ollu jopa Hannula, Heippa, sinä ja PKP?Jollakin näistä alkuvaiheen orggipäivistä me tutustuttiin - mun ekalla orggipäivällä. Voinee varmaan jo puhua vanhoista kavereista. Ja oliko niin että heippa, minä ja hannula oltiin nitron ekalla aatee-kakkosella kouluttamassa?
Tulipas nostalginen fiilis![]()
Näkisköhän jostain, mille AT2 itse osallistui aikanaan. Siellä oli PoS ja Hannula kouluttamassa ja tapahtumapaikkana Alastaro.Jollakin näistä alkuvaiheen orggipäivistä me tutustuttiin - mun ekalla orggipäivällä. Voinee varmaan jo puhua vanhoista kavereista. Ja oliko niin että heippa, minä ja hannula oltiin nitron ekalla aatee-kakkosella kouluttamassa?
Tulipas nostalginen fiilis![]()
Kyllä tuo on mun mielestä on rata-ajo harrastamistaParin vuosikymmenen verran oon känyt ajelemassa radalla silloiin, kun pihasta on sattunut löytymään siiihen sopivaa kalustoa. Ainakin kahdella Supersport ducatilla, superdukella ja nykyisellä frankenbikellä on tullut kierrettyä Alastaroa ja Ahvenistoa. Kivaa touhua, mut ehkä tämmösen reppuvarustuksella saapuvan satunnaisajelijan touhu ei aivan täytä varsinaista harrastamisen tunnusmerkistöä. On kieltämättä käynyt mielessä homman eskaloiminen ja se tapahtuu heti, kun hommaan talouteen pakun.