Vasta viime elokuussa aloitin mopoilun ja kypärä tuli ostettua aika hättäisesti, eli kun myyjä pyörän oston yhteydessä suositteli Schuberthin pottaa (syystä että muissa ei ollut kokoja -kai) ja se tuntu ihan hyvältä sillon ja ajaessakin niin tyytyväinen olin. Aurinkovisiiri mahtava juttu vielä. Sit musta alko tuntumaan et onks se oikeasti kauheen iso ulkomitoiltaan kun katoin muitten kypäriä. Kuvat paljasti et kypärähän on melkein yhtä leveä kun mun hartiat, vähänkö alko nolottamaan.
Nyt kävin pikasesti vaan katsomassa mitä olis tarjolla, niin myyjä sanoi, et ainoa missä heidän myymissään on aurinkovisiiri, on HJC FS-max. Hinta mustalla 299. millanen toi olis jos vertaa Schuberthiin ja onks kaikki schumit niin isoja ulkomitoiltaan?. Toi mun on se ei avattava malli.
Nyt kävin pikasesti vaan katsomassa mitä olis tarjolla, niin myyjä sanoi, et ainoa missä heidän myymissään on aurinkovisiiri, on HJC FS-max. Hinta mustalla 299. millanen toi olis jos vertaa Schuberthiin ja onks kaikki schumit niin isoja ulkomitoiltaan?. Toi mun on se ei avattava malli.