Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites teillä akkujen keston kanssa on ollut? Velipojjaan kanssa myös kesä näillä rupateltiin, mutta mulla ei kestänyt akku kuin parhaimmillaan 5,5h ajoa, huonoin kerta 2,5h ja taukoamatonta puhetta tietysti koko aika. Veljellä sai yleensä mennä tuplamäärät puhetta, kuin mulla? Muuten ihan mukavat vehkeet, mutta akun mukaan eivät käy kuin nurkka ajeluihin.Meillä vaimon kans on nuo cellularin puhelimet.
Eipä niistä pahaa sanottavaa ole, aivan mahtavasti toimii ja pari rekkaakin kärsii olla välissä ja vielä kuuluu![]()
Hinta/laatu on tosi hyvin kohdallaan noissa
![]()
Tästä yhdistelmästä on viime kesältä kokemuksia. Aika hyvin toimii vielä Suomen nopeuksissa. Johtoja tarvitaan tangentin käyttöön, mutta muuten bluetooth pelittää. Vox ei mp käytössä ole käytännössä mahdollinen. Akkujen kesto voi pitkän päivän aikana olla ongelma? Kerran loppu virta, mutta lataus oli ehkä vajaa.Näppärä yhdistelmä liene vaikka tämä, Midland 445BT Radiopuhelin +Scala Rider Q2.
Tuossa olisi sekä laajennettavuutta että useampi tapa hoitaa huhuilua.
Mölyt ja tuulensuhinat kyllä estää perinteisen voxin käyttöä, mutta onko kukaan kokeillut vox-kurkkumikrofonia? Ainakin teoriassa pitäisi pelittää hienosti, koska ääni napataan kurkun värähtelyistä, jolloin kaikki liikenteen melu ja tuulen suhina ei haittaa voxin linjan avauksen tulkintaa(?).Vox ei mp käytössä ole käytännössä mahdollinen.
Noin 6 tuntia on pisin aika, mitä ovat yhtäsoittoa päällä olleet (pois luettuna kahvit ja tankkaukset).Mites teillä akkujen keston kanssa on ollut? Velipojjaan kanssa myös kesä näillä rupateltiin, mutta mulla ei kestänyt akku kuin parhaimmillaan 5,5h ajoa, huonoin kerta 2,5h ja taukoamatonta puhetta tietysti koko aika. Veljellä sai yleensä mennä tuplamäärät puhetta, kuin mulla? Muuten ihan mukavat vehkeet, mutta akun mukaan eivät käy kuin nurkka ajeluihin.Meillä vaimon kans on nuo cellularin puhelimet.
Eipä niistä pahaa sanottavaa ole, aivan mahtavasti toimii ja pari rekkaakin kärsii olla välissä ja vielä kuuluu![]()
Hinta/laatu on tosi hyvin kohdallaan noissa
![]()
Takin kaulus/kauluri saattaa vaikkeutaa tuota kurkkumikrofonin käyttöäMölyt ja tuulensuhinat kyllä estää perinteisen voxin käyttöä, mutta onko kukaan kokeillut vox-kurkkumikrofonia? Ainakin teoriassa pitäisi pelittää hienosti, koska ääni napataan kurkun värähtelyistä, jolloin kaikki liikenteen melu ja tuulen suhina ei haittaa voxin linjan avauksen tulkintaa(?).Vox ei mp käytössä ole käytännössä mahdollinen.
Niin muutes o, jos tykkää rupatella luuriin ajellessa.Interphone o aika kova... Saa sitten matkapuhelimenkin samalla![]()