• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kypäräpuhelimien erot?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J-PS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jii_hoo sanoi:
Tuskin vastaavat ikinä, jos sähköpostiosoitteessakin lukee rtxt... kannattaa kokeilla myös osoitteeseen rxtx...

Sallittakoon pikku typo perjantain kunniaksi, mutta kyllä ne mun meilit on ihan oikeaan osoitteeseen menneet ja kummallakin kerralla myös ovat vastanneet. On vaan viive ollut niin suuri, että olen tehnyt jo toisten kanssa kaupat siinä vaiheessa. Mielestäni meileihin pitää pystyä vastaamaan mieluummin muutaman tunnin kuin päivien tai viikkojen kuluttua. Ihan samaa esiintyy kyllä monella muullakin firmalla ja tuntuu, että erityisesti suomalaisfirmat haluaa vältellä kaupoille pääsyä tällä tavalla. :pissed:

Kootee sanoi:
Sallittakoon pikku typo perjantain kunniaksi, mutta kyllä ne mun meilit on ihan oikeaan osoitteeseen menneet ja kummallakin kerralla myös ovat vastanneet. On vaan viive ollut niin suuri, että olen tehnyt jo toisten kanssa kaupat siinä vaiheessa. Mielestäni meileihin pitää pystyä vastaamaan mieluummin muutaman tunnin kuin päivien tai viikkojen kuluttua. Ihan samaa esiintyy kyllä monella muullakin firmalla ja tuntuu, että erityisesti suomalaisfirmat haluaa vältellä kaupoille pääsyä tällä tavalla. :pissed:

Ei oo tullut mieleen otaa puhelinta käteen? Tuntematon tieteenhaara nykyään. Ja "totuushan" nykyään on, että sähköpostia eivät lue kuin mummot ja papat. Twitter, Instagram ja muut uudet some-työkalut ovat "IN". Mihinkä kauppias sitten keskittyy? Foorumeiden seurantaan, sähköposteihin, TurpaKirjaan, Instagramiin, Twitteriin?

Alarivi: Jos sulla niin kiire on, niin ota nyt se *tanan puheli käteen ja soita.

C-A-D sanoi:
Ei oo tullut mieleen otaa puhelinta käteen? Tuntematon tieteenhaara nykyään. Ja "totuushan" nykyään on, että sähköpostia eivät lue kuin mummot ja papat. Twitter, Instagram ja muut uudet some-työkalut ovat "IN". Mihinkä kauppias sitten keskittyy? Foorumeiden seurantaan, sähköposteihin, TurpaKirjaan, Instagramiin, Twitteriin?

Alarivi: Jos sulla niin kiire on, niin ota nyt se *tanan puheli käteen ja soita.

Tässä on selkeesti 2 koulukuntaa ja molempia pitäisi palvella. Vituttaa soitella liikkeeseen, jossa ensimmäiset sanat on "Pieni hetki!" ja KLONK luuri pöydälle x-ajaksi, että ehtii myyjä hoitaa meneillään olevan asiansa loppuun. Sähköposti antaa puolin ja toisin aikaa hoitaa homma silloin, kun on aikaa. Jos aikaa on viikon kuluttua, niin se on sitten 1 menetetty asiakas. Netti on pullollaan puljuja, joten asiakas siirtyy seuraavaan. Paitsi ne, jotka haluaa puhelinpalvelua juuri kyseisestä firmasta. Sietää ainakin miettiä myös sähköpostein tai webin kyselylomakkeiden kautta lähestyvien riittävän ripeää palvelemista. Sallittakoon kaikki lähestymistavat tasavertaisesti - potentiaalisia asiakkaita kaikki tyynni! :thumbsup:

Itse ostin viime kesänä Scalan G9.sin ja ainut mitä itse kaipaisin olisi "kaukoohjain" jonka saisi kiinni stongaan, koska paksujen hanskojen kanssa on hankala käyttää ja itse en pysty lausumaan tietokone enklanttia niin että kone sen ymmärtäisi.
Esim. puhelut moottoritie nopeuksissa kuuluvat niin ettei kaveri meinaa uskoa että olen pyörän päällä ja nopeutta "karvan"yli 120, myös musiikin kuulee todella hyvin eli volumet eivät ole täysillä kun haluan säästellä kuuloa, lisäksi korvatulpat parantavat äänen laatua kun suodattavat kypärämelua pois.
Pyöränä on -94 1100zzr ja kypäränä todellakin markka-aikaan ostettu Shoei 800(muistaakseni) eli ikää on pauttirallaa kohta 20 vuotta jota ei kyllä päältä uskoisi, ei naarmun naarmua.

Scala rider g9 ei mitään moitittevaa, kaikki toiminut todella hyvin. Akun kesto loistava. Ja omalla kohdalla rds radio pelannut loistavasti. Bike to bike myös toimii loistavasti.

Varmaankin tyhmä kysymys mutta kysyn kuitenkin. Onko Scala puhelimet ja telakat mallikohtaisia kytkennältään?

Omassa ei ole bike to bike toimintoa joten voisi paremman liisata satunnaiselle reissulle.:tyhmäminä:

Senasta on kuulunut paljon hyvää, olisko jollain jotain moitittavaa. Yleensähän äänessä on ne, jotka on tietyn merkkisen ostaneet, eikä voi myöntää, että pas..aa tuli hankittua.
Nyt on BMW-kypärä hankittu, ja aikeissa odotella Senalta tulevaa smh20 mallia.
Mitä mieltä ootte?

Back