Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Skula sanoi:Minulla on Senan SMH10R ja kaverilla Interphone F5 MC.
Kun paritettiin homma toimi hienosti, mutta meillä on yks ongelma. Molemmat voi katkasta yhteyden, mutta vain minä saan sen napista takaisin.
Onko tosiaan näin idiootti systeemi? Vai toimisiko se kahdella samalaisella Senalla niin että molemmat voi ottaa sen yhteyden takaisin?
trolli6921 sanoi:Kannattaako tommonen scala Q1 Hommata? Tulis meillä hjc is-max 2 kypäriin,ELI ajaako asiansa. MJ

Vklnuppi sanoi:Tietääkö joku onko nuo Cellularline Interphone kypäräpuhelimet tosiaan erilaisilla liittimillä ? Eli esim. F4MC:ssä eri kuin Sport-mallissa ?
Tällä hetkellä en tarvitse kuin bluetooth audiovastaanottimen, mutta ilmeisesti piuhat joutuu katkomaan kypäräkaiutinsetistä, koska noissa on joku oma liitin eikä 3.5mm. F3MC riittäisi, mutta mieluusti sitten kerralla ostaisi tulevaisuutta varten sellaisen, jolla voi puhua muillekin kuin takanaistujalle.
terppa23 sanoi:Löytyy näköjään eri liittimillä. Mulla f3 ja uusi malli link. Molemmissa usbi mutta hieman eri versio.
jpee1990 sanoi:Itellä on tuo sport malli niin siinä tulee kuulokkeet ja mikki mini usb liittimellä ja lataus tapahtuu micro usb. Mitään pahaa sanottavaa ei ole tuosta puhelimesta ollut joten sitä pystyn suosittelemaan. Olen käyttänyt musiikin ja radion kuunteluun seka puhelimen kautta soitteluun. Sekä toisen samanlaisen kanssa pyörästä pyörään, pyörä katoaa näkyvistä kauan ennen kun ääni katkeaa.
Vklnuppi sanoi:Okei, eli tämän perusteella voisi olettaa että nuo F3-mallin kuulokkeet/mikin saa sopimaan adapterilla myös Sporttiin. Näytti vaan tuotekuvissa, että tuossa F3MC:ssä on joku ihan oma epästandardi liitin. Tulis nyt se audio-setti nopeasti niin pääsee tsekkaamaan. Ei oikein ennen uskalla ostaa kumpaakaan.
jpee1990 sanoi:Pelkän kuuloke mikki setin saa nuihin interphone urban sport tour malliin esim motonetistä n.40e että en lähtisi katkomaan mitään johtoja.