• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kypäräongelmia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
minäkin olen sitä mieltä että myyjiä ei välttämättä kauheesti kannata uskoo tos se on vaan itse kokeiltava....

Itellä on Arain signet gt jossa on ovaalilimpi kuorimuoto ja
enemmän leukatilaa.
Arailta tulee tietojeni mukaan touko-kesäkuun vaihteessa
signetin ja maverikin tilalle Viper!
Kannattaa käydä kokeilemassa!!!!
Mitä tulee eri valmistajien kypäriin niin kun ottaa malliston
paremmastapäästä potan niin hinnasta viis kunhan sopii
omaan päähän, on varmasti hintansa väärti

UGH! olen puhunut
withstupid.gif

confused_orig.gif
Olen testannut vähän kaikkia merkkejä. Kyllä ne suhisee ja kohisee, lieneekö kokeilian päässä vikaa
confused_orig.gif
?
confused_orig.gif
?

Arailta saa mittatilaustyönä kypärän, ongelmana vain on, että alan asiantuntijat ovat Hollannissa, jonne pää pitäisi viedä mitattavaksi...  
tounge.gif
Hintakin kuulemma on sama, kuin tavallisessa potassa, eli _periaatteessa_ lisäkustannuksia mittatilauskypärästä ei tule.
Menee vähän vänkäämiseksi mutta Arailta ei saa edes rahalla mittatilauskuppaa. Näin minulle on kertonut mm. Arai Nederladsin Eelco van Beek. Sisuksiahan saa moniin malleihin vaihtaa, joten niillä saadaan tuo istuvuus kohdalleen. Mutta jos koko kypärämalli ei omaan kuulaan sovi niin he eivät tee erimallisia kuoria ja pehmusteita sitä varten.

Back