Nyky kypäristä löytyy välttämättömät melua vaimentavat/downforsea antavat spoilerit yms.....
Kertoisitkö lisää näistä downforce-spoilereista? Nimim. "Kypärähankintaa suunnitteleva"
Jos olet katsonut esim. F1 kisoja niin kaikilla kuskeilla on kypärissään spoilerit. Taannoin kun spoilerit ylestyivät tuossa autourheilun kuninkuusluokassa, niin eräs silloinen huippukuljetta totesi, ettei ajaisi enää koskaan ilman spoilereita, koska äänet ovat nykyään paljon hiljaisemmat sekä pää tuntuu kevyemmältä ja vakaammalta spoilereiden nostovirran ansiosta.
Itse en maalaisi enkä laittaisi mitään tarroja kypärääni, pintajännitys ei varmastikaan pitäisi siitä sekä olen myös kuullut, että kypärä tulee heikommaksi tarrojen kohdalta. Eikä sitä kypärää kannata ainakaan hiota styroksiin asti. En usko että pelkkä maali saa enää siinä kohtaan aikaan pintajännitystä.
Lisäksi uskon, että myyjä on puhunut aivan totta tuon ikä- ja kilometrirajan suhteen. Olen itse ainakin huomannut että kypärä alkaa pehmenemään ja huojumaan kun kilometrejä ja vuosia alkaa kertymään.
Mukavaa kevään odotusta kaikille