• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kypärä jolla näkee taaksepäin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja XeX1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Samaa mieltä kuin wizardkin. Parempi vaan pitää kaikki huomio sielä edesspäin, missä se vaara vaanii.

Voin voin kuvitella mitä tapahtuu peilikypärä päässä kun kesähelteellä kävelee minimekkoinen kizza vastaan..

eek.gif

tosi mielenkiintoinen ja hyvältä vaikuttava kypärä .
nykyään kun joku aina on roikkumassa perässäni ei nui laajaa näkymää taappäin saa millään peileillä .
taitaa olla arvokas hankinta .
kallistahan ei ookkaan jos rahalla saa

Taisin kokeilla päähäni tuollaista MP-messuilla keväällä. Kyllä sillä todellakin näki taaksepäin. Katselukulma muistaakseni oli vain tosi kapea. En tiedä kuinka paljon siitä hyötyä olisi todellisessa liikenteessä? Mene tiedä, voisi olla koeajo paikallaan ennen ostoa.

Aika monelle mopoilijalle parempi sijoitus voisi olla hieman pidempivartiset peilit :-)

On se vaan ihme,ettei kukaan tuota ole vielä omaksi ostanut ja osaisi kertoa käyttäjä kokemuksia..

Onhan tästä Reevusta täälläkin kyselty jo vuodenpäivät ,aina silloin tällöin.

No itteäkin toi kiinnosti, mutta kun tuntui halpikselta niin tuntui halpikselta. Ja näytti hassulta ainakin mun päässä. Ja ei oikein natsannut toi peilinäkymä mulle, kun on silmälasit. Ja... ja...
confused_orig.gif

Eli hyvä idea, mutta odotellaan sen jalostumista. Vielä en tuota ostaisi, mut jos joku tuntee sen hyväksi ni siitä vaan... kannattaa kuitenkin kokeilla ettei osta sikaa säkissä. Luulenpa vaan että aika monella on potasta samat fiilikset kuin mulla.

Back