- Sijainti
- Hömpstad.fi
Avattava asialliseen käyttöön. Vanha haiseva umpipotta kaupalle ja kirkolle. Jos joku ottaa, tarpeeseen ottaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos sulla on ahtaat korvakäytävät, niinkuin meikäläisellä ja saat korvasi helposti araksi, niin vinkiksi sulle: Clas Olsonilla on sellaisia puna/keltaisia tulppia, jotka ovat pehmeitä ja keltaiselta osaltaa vähän kapeampia. Minä ainakin pystyn noita tulppia pitämään korvissa päivästä toiseen ilman korvien kipeytymistä.Näyttää siltä,että olipa valinta avattava tai umpikypärä niin niitä tulppia pitäis opetella käyttämään.
Oliskohan se kotirauhan rikkomista jos ostais ne heti ja kokeilis
niitä lauantaina kun vaimo alkaa siivoamaan![]()
Toinen vinkki: Bilsomin 303 Smallit on pienimmästä päästä korvatulppia. Löytyy yleensä kaikista apteekeista ja tähän mennessä halvimmalla Starkilta (3,30E / 10 paria).Jos sulla on ahtaat korvakäytävät, niinkuin meikäläisellä ja saat korvasi helposti araksi, niin vinkiksi sulle: Clas Olsonilla on sellaisia puna/keltaisia tulppia, jotka ovat pehmeitä ja keltaiselta osaltaa vähän kapeampia. Minä ainakin pystyn noita tulppia pitämään korvissa päivästä toiseen ilman korvien kipeytymistä.Näyttää siltä,että olipa valinta avattava tai umpikypärä niin niitä tulppia pitäis opetella käyttämään.
Oliskohan se kotirauhan rikkomista jos ostais ne heti ja kokeilis
niitä lauantaina kun vaimo alkaa siivoamaan![]()
Juu siis pleksi on jytinän ja suhinan lähde. Mitä matalampi sen parempi. Omassani pleksi ohjaa virtauksen hartiatasolle niin että pää on jokseenkin vapaassa virtauksessa. Näin suojaavuus on paras ilman että kypärään kohdistuu pleksintakaisia turbulensseja. Mitä olen kokeillut korkeammilla plekseillä varustettuja pyöriä niin ei voi sanoa muuta kuin että tällä kuulovamman asteella ei toivoakaan että voisin ajaa pitempään kuin 10 minuuttia.Mitä noihin plexeihin tulee niin kaikkein hiljaisin on pyörä ilman mitään plexiä.
Pitkälle matkalle ehdottomasti S1 ja kaupunki ajelussa on Symax varsin kätevä, mutta ei sitä viitsi enää pitkille matkoille laittaa, kun on tottunut ilmeisesti minulle kaikista parhaimpaan pottaanMuutamilla kavereilla näyttäis olevan sekä umpi,että avattava
malli.
Kertokaapa vielä kumpi menee päähän esim.viikonloppureissulle
noin 500-1000km.
Vai onko se fiiliksistä kiinni?
Ei se hiljaisuus istuvuudesta tule, vaan on aina pyörän, kypärän ja kuskin yhteistulos. Siksi pitääkin paikkansa, että joku kypärä ei välttämättä ole toista hiljaisempi eri kuskeille.Eiköhän se kypärän hiljaisuus tule nimenomaan siitä istuvuudesta ! Turhaa kertoa "faktoja" muille että tämä ja tämä kypärä on hiljainen, kun se ei sillä kaverilla välttämättä niin olekaan !
Moikka!Hei!
Vanhat agv merkkiset umpikypärät kaipais päivitystä ja
keväänaikana tarkoitus hankkia uudet potat itselle ja kyytiläiselle.