Ei muuten taida olla eka kerta... Mistähän moinen vois johtua?sanoi:Näytätte käsittäneen minut väärin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei muuten taida olla eka kerta... Mistähän moinen vois johtua?sanoi:Näytätte käsittäneen minut väärin.
Samaa mieltä.Kynttilä-ketjuille oma osio ehdottomasti!!
Turhaa palstan tuketta, kun n. 95% on pelkkää kynttilä hässäkkää. Ylempänä jo mainittiin, että porukkaa käy seuraamassa "keskustelua" jos vaikka löytyisi tarkempaa infoa tapahtuneesta. Mut kuten on huomattu, pelkkää kynttilä-keskusteluahan siellä vaan on.
Yhtään kynttilää en ole muistaakseni laittanut, enkä tule laittamaan![]()
Tästä olen sanonut aiemminkin että asia ei ole noin yksiselkoinen. Homma menee harmittavan usein nimittäin näin:Asiakeskustelut tapahtumista on hoidettava toisessa aiheessa eikä kukaan estä niitä avaamasta. Olkaatten hyvät vaan...
Asiaa.Koodarit töihin!
Minusta kyntteliketju tulisi olla sellainen, jossa ei "vitsikkäät" avattaret (kuten mulla) tai allekirjoitukset näkys lainkaan. Pari sanaa muistoksi, etenkin jos on tuntenut tyypin, olisi hyvä. Ja paketti saisi olla tiivis, näyttäisi vaikka yhdeltä viestiltä.
Itse en kyllä ole sytyttänyt yhtään kyntteliä, kun ei ole tuttuja kuollut.
1. Asiat pitäisi erottaa yksinkertaisesti toisistaan.Tästä olen sanonut aiemminkin että asia ei ole noin yksiselkoinen. Homma menee harmittavan usein nimittäin näin:Asiakeskustelut tapahtumista on hoidettava toisessa aiheessa eikä kukaan estä niitä avaamasta. Olkaatten hyvät vaan...
1) Joku avaa threadin tiedottaakseen onnettomuudesta
2) keskustelu syistä ja seuraamuksista alkaa
3) tulee uutinen että motoristi on menehtynyt
4) keskustelun lomaan tulee pari kynttilää
5) Jonkunmielestä alunperin keskusteluksi tarkoitettu threadi muuttuukin sitten kynttiläthreadiksi ja ainoastaan kynttilät sallitaan vaikka alunperin käyttäjä juuri oli perustanut aiheen keskustelua varten.
Tämä mun mielestä on hanurista, eli jos joku aloittaa keskustelun turvallisuuteen niin sitten joku katsookin sen olevan kyntilöitä varten. Tämän vuoksi oma osio kynttiläthreadeille olisi minunkin mieleeni.
Niinpä, mutta miten ?1. Asiat pitäisi erottaa yksinkertaisesti toisistaan.
Periaatteessa homma olisi ratkaistavissa parillakin eri tavalla :sanoi:3. Pitäisiköhän ylläpidon tehdä jotain![]()
Tästä asiasta on keskusteltu jo pitkään ylläpidonkin puolella. Ja kun yleiselläkin puolella täysin aiheesta asiaa puidaan ja toivotaan muutosta niin ehdottaisin, että ei jäädä enää tuleen makaamaan.1) Yksi ratkaisumalli olisi tehdä turvallisuudesta oma "ala-osionsa" jonne tulisi sekä "keskustelu"- että "in memoriam" -osastot . Esimerkki "ala-osiosta" on esim tuo osto ja myyntipalsta jota klikkaamalla tulee vielä pari eri vaihtoehtoa (yksityiset ja kaupalliset).
2) Tehdä suoraan tuo in-memoriam osa tuohon "yleistä keskustelua" alle ihan kuin turvallisuuskin on nytten - tästä huonona puolena tosin on se että jo nyt valmiiksi tosi pitkä foorumilistaus vaan kasvaisi.
Tähän varmaan tarvitaan sivustosta muutenkin kuin teknisesti vastaavan henkilön mielipideKäsittääkseni ry:n hallitus on nimennyt jonkun henkilön "nokkamieheksi" ottamaan kantaa juuri myös tällaisiin asioihin...![]()
Tämä olisi nyt done, joku ahkera moderaattori voisi siirtää kaikki kynttiläketjut tuonne "In memoriam"-osioon.Tee Jassu esim. ratkaisumallin 1) mukainen muutos, se tuntuisi ainakin minusta järkevimmältä. Mikään muutos ei ole huonompi kuin nykyinen käytäntö, joka karsii pois keskustelut onnettomuuksista.
sanoi:Sinulla ei riitä oikeudet vastata tähän viestiin. Todennäköisesti rekisteröintisi on siirtynyt aktivoimatta tilaan. Tämä johtuu usein siitä että sähköposti osoitetta on vaihdettu. Tällöin tarkasta saapunut sähköpostiviesti uudesta osoitteestasi. Viestissä ohjeet aktivoimiseen.
Olet kirjautuneena nimellä patrika
Itse olin juuri raapustamassa samanlaista viestiä tänne. Melko epäselvää on nyt katsella noita uusia viestejä kun koko ensimmäinen sivu on täynnä noita kynttiläaiheita. Ja vaikka tämä ei suoranaisesti tänne kuulu niin samalla voisi jotain muuttaa niin etteivät nuo testausviestitkään näkyisi tuossa uusien viestien ryppäässä.Nyt jos viela sais niin etta nuo ei nay uusissa viesteissa, tosi hieno on tuo uusien viestien lista taas kun joku otti asiakseen kayda lisaamassa kynttilan melkein jokaiseen osaston ketjuun.
Kiitos osastosta