Mista olen valittanut?Sinäkin ruikutat forumilla, vaikka huomattavasti pahempia epäkohtia löytyy vaikka kuinka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mista olen valittanut?Sinäkin ruikutat forumilla, vaikka huomattavasti pahempia epäkohtia löytyy vaikka kuinka.
Siitä, että jotkut arvostelee rangaistuskäytäntöä. Luulisi löytyvän suurempiakin ongelmia ruikutettavaksiMista olen valittanut?Sinäkin ruikutat forumilla, vaikka huomattavasti pahempia epäkohtia löytyy vaikka kuinka.
Valitinko?Siitä, että jotkut arvostelee rangaistuskäytäntöä. Luulisi löytyvän suurempiakin ongelmia ruikutettavaksiMista olen valittanut?Sinäkin ruikutat forumilla, vaikka huomattavasti pahempia epäkohtia löytyy vaikka kuinka.![]()
Juu, hienosti tosin käänsit sen niin, että musta kollegasi laittoi sinut "sanansaattajaksi"Valitinko?Siitä, että jotkut arvostelee rangaistuskäytäntöä. Luulisi löytyvän suurempiakin ongelmia ruikutettavaksiMista olen valittanut?Sinäkin ruikutat forumilla, vaikka huomattavasti pahempia epäkohtia löytyy vaikka kuinka.![]()
![]()
Ek is jammer, Jennifer.Juu, hienosti tosin käänsit sen niin, että musta kollegasi laittoi sinut "sanansaattajaksi"Valitinko?Siitä, että jotkut arvostelee rangaistuskäytäntöä. Luulisi löytyvän suurempiakin ongelmia ruikutettavaksiMista olen valittanut?Sinäkin ruikutat forumilla, vaikka huomattavasti pahempia epäkohtia löytyy vaikka kuinka.![]()
![]()
![]()
Luulis, että siellä Afrikassa olisi tosiaan suurempiakin ongelmia, mutta näköjään pitää miehissä pohtia mitä .orgissa ollaan sakoista mieltä![]()
No nyt putosin kärryiltä, mutta ei se mitäänEk is jammer, Jennifer.Juu, hienosti tosin käänsit sen niin, että musta kollegasi laittoi sinut "sanansaattajaksi"Valitinko?Siitä, että jotkut arvostelee rangaistuskäytäntöä. Luulisi löytyvän suurempiakin ongelmia ruikutettavaksiMista olen valittanut?Sinäkin ruikutat forumilla, vaikka huomattavasti pahempia epäkohtia löytyy vaikka kuinka.![]()
![]()
![]()
Luulis, että siellä Afrikassa olisi tosiaan suurempiakin ongelmia, mutta näköjään pitää miehissä pohtia mitä .orgissa ollaan sakoista mieltä![]()
![]()
Aika hyvin kulkenu maija, kun 240km/h vauhdissa roikkuu perässä ja valmistautuu pysäyttämään. Olis varmaan vetäny vielä ohi ja liputtanut sivuunTällanen tapaus tuli mieleen, joka sattui tuttavapiirissä:
Ajeli poika, 19v, Hondallaan 3-tietä palttiarallaa n.240km/h, kun huomas tunnuksettoman maijan takanaan, joka valmistautui pysäyttämään nuoren koltiaisen. No, neropatti päätti jatkaa karkuun ja tyytyväisenä katseli, kun virkavallan auto jäi kuin nalli kalliolle.
Sitä kaveri ei vaan ollu ottanut huomioon, että olivat sinivuokot ehtineet ottaa rek.nro:n ylös ja jopa hetken kuluttua ehtineet soittaa pyörän omistajalle (tässä tapauksessa pojan äiti) ja kysäisseet, kuka mahtaa ajella ko pärrällä.
Kotona olivat sitten koltiaista vastassa partio ja erittäin närkästynyt äiti. Tulos: ajo-oikeuden menetys (en muista, pitkäksikö aikaa), ja ehdollista vankeutta, törkeä liikenneturv. vaarantaminen sekä virkavallan vastustaminen (tai joku samansuuntainen rikosnimike) syynä.
Että silleen. Jokainenhan meistä -myös minä- ajaa niin kuin ajaa, mutta seuraukset on seikkaperäisesti ennalta kaikkien tiedossa tai ainakin helposti luettavissa. Joten ei parane kitistä jos nalli napsahtaa, muutenkin säälittävää,kun aikuiset itkevät turhasta ja ennalta tiedossa olleesta asiasta.
Itsekin tulee välillä päästeltyä,joskus oikein kunnolla, mutta sakkoni olen kaikki narisematta maksanut, sentilleen.
Täysijärkisen ihmisen on ihan mahdotonta olla tästä muuta mieltä kuin että rangaistukset eivät ole oikeassa suhteessa tekoihin kummassakaan tapauksessa.Onko sun mielestä rangaistukset järkeviä?
Esimerkki. Kaveri kiskas baari-illan jälkeen jotain urpoa turpaan -> käräjille, n. 300e sakkoa, ei muuta.
Ajoin motarilla 48km/h yli rajoituksen, 2000e sakkoa, ja n. 4kk kortti pois. (Tarkempi kuvaus teosta: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....=47944; )
Nämä ovat ihan oikeita tapauksia.
Mielestäni rangaistuksissa ei ole mitään järkeä, toisessa käytiin käsiksi ihmiseen, siis siinä oikeasti vaarannettiin toisen ihmisen terveys, jopa henki. Toisessa tapauksessa ajettiin vain ylinopeutta, kukaan ei oikeasti ollut vaarassa, syytteen nimikekin oli "abstrakti liikenteen vaarantaminen".
Kuinkahan vähän käräjillä tulisi "abstraktista turpaanvedosta", jos ihan oikeastakin turpaanvedosta saa noin vähän, verrattuna ylinopeuteen?