• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kynäruiskumaalauksia.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tom Tom
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kynäruiskumaalauksia.

Terve! Oon nyt 15min. ollut mukana tällä foorumilla, enkä löytänyt tälle muutakaan järkevää paikkaa. (joku varmaan ohjeistaa). Anyway, olen aloitteleva maalari ja olen tehnyt lähinnä maalivahdin maskeja aiemmin, mielestäni kohtuu hyviäkin maalauksia. Pyörän katteita/tankkeja olisin erittäin suurella mielenkiinnolla valmis tekemään. Tää on nyt vähän sen henkinen ilmoitus, kuin on parturissakin että opiskelija tekee ja hinnasta puolet pois :thumbup: Aina on ammattilaisia, mutta jotta voi olla ammattilainen, niin treenata pitää, eikös? Laitan parista maskista kuvat. Niistä voi olla mitä mieltä haluaa, mutta taso pitää tuoda esille muiden arvosteltavaksi..

Liitetiedostot

• kuva 1.jpg
    kuva 1.jpg
    68 KB · Katselut: 126
  • kuva 2.jpg
    kuva 2.jpg
    33,7 KB · Katselut: 118
  • kuva 3.jpg
    kuva 3.jpg
    47,4 KB · Katselut: 117
  • kuva 4.jpg
    kuva 4.jpg
    52,1 KB · Katselut: 117
Tyylikkäitä kyllä. Itse kaipaisin ehkä joihinkin kohtiin terävämpää rajaa, jolloin ne alueet korostuis entistä enemmän. Mutta mikä minä olen arvostelemaan, kun osaan piirtää (nippa nappa) hymiöitä ja tikku-ukkoja.

:thumbup:

Jos olet jo miettinyt mihin hintaan mp-kypärän maalaisit, niin laitatko mulle privaa hinnasta ja missä vaikutat... Jos vaikka vanha hullaantuis näin pimeyden keskellä maalauttamaan ruukkunsa :dunno:

Back