Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

S^Hansu sanoi:Älkää nyt päästäkö sanelamaan sellaista, ettei varikolla saisi nukkua ilman vaunua. Jollei jotain merkillisen hyvää majoitusvaihtoehtoa ilmene, niin edelleen tarkoitus majoittua varikolla ja käydä päivän päätteeksi uimahallilla virkistäytymässä. Tämän hetken tietojen mukaan ei korona rajoituksia tuon suhteen. Tarkkailemme.
Pian!![]()
Ville S. sanoi:Jos pärjää ilman varikkosuihkua niin siitä vaan yöpyy varikolla.
) mutta wc, pukukopit, hyvä hiekkaranta, -pohja ja pitkä laituri. Tosin laiturin päässä just napaan asti vettä..riisor sanoi:10km radalta oli ihan ok uimaranta, jota tuli käytettyä kolmesti kun pari viikkoa sitten yövyin varikkoalueella. Ei siellä suihkuja ole (tai on, siinä matonpesupaikalla) mutta wc, pukukopit, hyvä hiekkaranta, -pohja ja pitkä laituri. Tosin laiturin päässä just napaan asti vettä..
https://goo.gl/maps/Y61YhUeG3DDBdf5H9
JMH sanoi:Pilttuutilan määrä kiinnostaa. Mahtuuko sinne, mies, pyörä ja kamat vai miten?
Kurjaa istua sateella pihalla, tai kolmenkymmenen raadin paahteessa.
Kerberos sanoi:Saadaan siis JMH:n kanssa oma pilttuu ettei muut tule kateellisiksi.![]()
Kerberos sanoi:Saadaan siis JMH:n kanssa oma pilttuu ettei muut tule kateellisiksi.![]()
JMH sanoi:Oon tässä monta vuotta sandbägänny ja peitellyt suorituskykyä. Yhteispilttuu muiden kanssa on riski, että innovaatiot paljastuvat. Ehdottomasti oma meille.
PoS sanoi:Oma rata!
Mä voin pukee katsomoon minihameen päälle ilman kalsareita. Irtooko sillä enkka?JMH sanoi:Joo. Pistäkää sit vähän elämää Kymin katsomoon, että saa reenifiilistä. Mun soihdut ovat punaisia.
PrivateeR sanoi:Mä voin pukee katsomoon minihameen päälle ilman kalsareita. Irtooko sillä enkka?
K-VR Academy sanoi:K/VR-valmennukset paikalla myös Kymiringin tapahtumassa.
Voi lähteä joko koko viikonlopun valmennukseen tai vain toiseen (kumpaan vaan) päivään. Mukaan kuuluu mm. verkkokurssi ennakkoon läpikäytäväksi rata-ajon teoriasta, ratakävely (tai radan läpikäyminen varikolla), henkilökohtainen valmennusosuus videoiden pohjalta ja tarpeen mukaan teorian täydennystä päivien mittaan.
Liput tähän ja muihin ajovalmennuksiin löytyy täältä tarkempine tietoineen:
https://pyykkilauta.fi/tuote-osasto/k-vr-tuotteet/k-vr-ajovalmennukset-2021/
Tervetuloa mukaan!
PS. Varmista ensin lippu ajopäivään Orgin puolelta.