• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kyllä -97 bläkkäristäkin vielä lähtee..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja markem
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
On se muuten ihme juttu, että tulokset noissa on jotain arviokäppyröitä. Luulis olevan selvempää vaan piirtää tohon se kumilta tullut käyrä. Vai ajatteleekohan ne, että asiakas on tyytyväisempi ku se saa korkeamman käyrän paperille?  
tounge.gif
Ne saa sieltä käyrän takakumiltakin, itse otin kummatkin:
http://www.bomber.fi/modules....t=25228

Asiakas saa ihan itse päättää kumman haluaa, ja yleensähän se varmaan haluaa sen missä on korkeampi teho, eli kampuralta
tounge.gif

confused_orig.gif
omg.gif

Hetkellisesti oli sellainen tunne, että omasta moposta lähtee jotain tehoja, kunnes tuli lueskeltua bomber-foorumin juttuja by Tylyttäjä. Mahottomia lukemia ja viritelmiä pojilta löytyy. Eipä kannattane bläkkärin tehoista enempää rehvastella
crazy.gif

Itelläni cbr 600rr vm04 bikeworldin dyno sanoi takikselta 109 ja kampuralta 119,et ihan hävettää lukea noista+100% tehoista kun omistaa tälläisen polkupyörän....harmittelin jo että eikö 690e slipari tuonut ku 2perunaa lisää vakioon nähden....Ehkä pitää käydä mittaamassa muualla niin tulee hyvä mieli.

Itelläni cbr 600rr vm04 bikeworldin dyno sanoi takikselta 109 ja kampuralta 119,et ihan hävettää lukea noista+100% tehoista kun omistaa tälläisen polkupyörän....harmittelin jo että eikö 690e slipari tuonut ku 2perunaa lisää vakioon nähden....Ehkä pitää käydä mittaamassa muualla niin tulee hyvä mieli.

itse käytin ihan vakiota penkissä takaselta irtos 142hv.pyörä on saksan tuontia vakio putkella ja putsarilla.tartee vielä uudestaan ruuvata kun kelit lämpee niin näkee miten rikkaalle seokset menee.
smile_org.gif

Back