Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei sentään salaa - kyl omasta uudesta pyörästä saa sentään kuvia ottaaJaahas - Sitä ollaan käyty motomarketissa salaa kuvaamassa![]()
Siltä ne vähän mustakin tuntu, mut sit otin kotona oikein mitan ja suht pienellä voimalla (10N, 1kg) sain tulokseksi jotain 35-37mm, jonka pitäisi olla speksin sisällä? Mikäli sit en taas käytä voimaa kuin just sen verran, et ketju liikkuu ylös-alas tulos on about 28-32mm.Hieno on. Kuvassa 3 vaan näyttää ketjut olevan aikast kireällä![]()
3-1 tulee varmaan hankintalistalle varojen karttuessa, mut aika hyvin nää on ton orkkisenkin kanssa onnistuneet. Onko muuten kesällä jossain trumpettien kokoontumisia, et sais kuulla eri putkien ääninäytteitä?Pistä vielä Arrowin 3 in 1 niin entistä paremmin päät kääntyy. Kaveri valkoiseen 08 asensi ja hymy on korvasta korvaan.
Hmm, mulla ainakin näkyy kunnolla!?! En ees tajua, et mikä toi "xulund.mine.nu" palvelin on, kun osoitteen pitäis olla muotoa "http://www.lataakuva.com/images/080415/1303550f4064bcca5f31081f635ee501.jpg"WTF? klikkasin linkkejä ja:
"Palvelinta ei löytynyt
Palvelinta osoitteessa xulund.mine.nu ei löytynyt."
![]()
Mä en laittais tohon Trumppaan 3-1 putkistoa. Mun mielestä just nuo isot yläkautta tulevat rännit tekevät siitä etulamppujen kanssa (joista itse en välitä) erikoisen näköisen. Jos siihen laittaa 3-1 sliparin, se alkaa mennä muiden nakujen kanssa samaan massasta erottumattomaan joukkoon.3-1 tulee varmaan hankintalistalle varojen karttuessa, mut aika hyvin nää on ton orkkisenkin kanssa onnistuneet. Onko muuten kesällä jossain trumpettien kokoontumisia, et sais kuulla eri putkien ääninäytteitä?Pistä vielä Arrowin 3 in 1 niin entistä paremmin päät kääntyy. Kaveri valkoiseen 08 asensi ja hymy on korvasta korvaan.
Sama laulu. On jotenkin alastoman ja liian laihan oloinen se persus jos putki on alhaalla sivussa.Mä en laittais tohon Trumppaan 3-1 putkistoa. Mun mielestä just nuo isot yläkautta tulevat rännit tekevät siitä etulamppujen kanssa (joista itse en välitä) erikoisen näköisen.
Olen itse pohtinut juuri noita arrowin 3-2 systeemejä omaan pyörääni. Mites äänet muuttuu noilla arrowin 3-2 systeemeillä verrattuna alkuperäisiin vakiopönttöihin?Sama laulu. On jotenkin alastoman ja liian laihan oloinen se persus jos putki on alhaalla sivussa.Mä en laittais tohon Trumppaan 3-1 putkistoa. Mun mielestä just nuo isot yläkautta tulevat rännit tekevät siitä etulamppujen kanssa (joista itse en välitä) erikoisen näköisen.
Uudet 2008 malliset Arrowin 3-2 yläpöntöt jyrää.
Tai melkein mitkä vaan ylätuplakannut.
![]()
http://i248.photobucket.com/albums/gg172/dante_FB/Triple_03.jpg
Ilman noisekillereitä & esikatalysaattoria + Arrowin väliputkella äänet on selvästi enempi bassovoittoiset kuin TOR-purkeilla. Vakiopönttöihin en oikein osaa verrata kun ne oli kiinni viimeksi 3 vuotta sitten.Mites äänet muuttuu noilla arrowin 3-2 systeemeillä verrattuna alkuperäisiin vakiopönttöihin?
paljo maksaa toi tuulimaski tripleen?