• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvia omista pyöristä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja timon
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuplaäxä vaihtui pikkuzetaan :WAZAAP:

image.jpg

TTFZ750 sanoi:
Meinasin ettei kehtaa näin vanhan kuvaa laittaakaan, mutta olihan siellä ainakin yksi ässä jo kuvissa.

No noin nätti Jamppa niin totta mooses kuva pitää olla.

Viimeksi muokattu:
väizki sanoi:
kopioi se linkki sieltä kuvat.fi palvelusta, sit täällä tuosta työkalurivistä "lisää kuva", valitse "internetistä" valikosta, ja POISTA SE RASTI että ei kopioi alkuperäistä kuvaa tai mitä siinä nyt lukikaan.

Kerran vilahti tuossa lisää kuva valikossa tuo tietokoneelta ja internetistä valikko, mutta ei sen jälkeen ole muuta vaihtoehtoa kuin tuo internetistä. Kun laitan linkin niin ei näy mitään rastia jota ottaa pois, vai olenko tosiaan näin puusilmä.

Gukkuu sanoi:
Kerran vilahti tuossa lisää kuva valikossa tuo tietokoneelta ja internetistä valikko, mutta ei sen jälkeen ole muuta vaihtoehtoa kuin tuo internetistä. Kun laitan linkin niin ei näy mitään rastia jota ottaa pois, vai olenko tosiaan näin puusilmä.

Siinä se alapuolella rasti pitäis olla mihin se kopioitu linkki laitetaan, tai ainakin mulla on :D

Jos joku ihan ns. kädestä pitäen ja rautalankaa vääntäen kertois esim. tuon uppaa:n kautta kuvien laiton.
KIITOS!!!

Voisiko olla niin, että täytyy olla maksava jäsen jotta tuo toimii? Kokeilin kahdella selaimella sekä ipadillä :D

Gukkuu sanoi:
Voisiko olla niin, että täytyy olla maksava jäsen jotta tuo toimii? Kokeilin kahdella selaimella sekä ipadillä :D

Mulla alko ainakin tapatalkin kautta lataus toimimaan, kun siirryin maksavien joukkoon.

Velmu84 sanoi:
Mulla alko ainakin tapatalkin kautta lataus toimimaan, kun siirryin maksavien joukkoon.
Ei tarvitse olla maksava jäsen, mutta siellä kun vie kuvan uppaahan, niin siellä on niitä linkkejä useampi, esikatselulla pitäis onnistua katsomaan, että mikä niistä linkeistä tuo kuvan oikein näkyviin, mulla taisi olla se kolmas ylhäältä päin, ainakin siis uppaassa.

Hesekiel sanoi:
Jos joku ihan ns. kädestä pitäe n ja rautalankaa vääntäen kertois esim. tuon uppaa:n kautta kuvien laiton.
KIITOS!!!

Mikä puhelin sulla on tien päällä?

Hesekiel sanoi:
samsung galaxy öööö 2

mulla myös galaxy 2, itsellä käytössä kuvat.fi palvelu (nykyään maksullinen), ja siihen kännykään ladattava aplikaatio, ottaa kuvan, lataa sillä kuvat.fi appsilla sen ja sieltä sitten tänne. tosin toi kuvat.fi nettisivu sitten toimii mun kännykällä ihan vitun surkeesti, ei meinaa aina päästä omia kansioita katsomaan...

Back