Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pavel Pude sanoi:Aikas soiva väritys..![]()
Goofy S sanoi:
Kaikki mun Zetassa jäljellä olevat muovihärpäkkeet on alkuperäisiä (paits plexi) alkuperäisillä kiinnikkeillään.wannabe-rider sanoi:Goofy S:llä Zetassa on het lähes sliparin juuresta alkava "kate" putkiston edessä. Liekkö vakio-osa? Miten se lienee kiinnitetty ja mihin? itellä on varttikatteellinen rosmo belly-banilla ja olen tuumaillut vaihtoehtoja näkyvissä olevan putkenosan suojaamiseen katseilta sivulta päin. Voisiko tuosta modata jotain, riippuu varmaan eniten sen kiinnitystavasta ja mihin alkuperäisesti kiinnittyy? .. eli putkeen, runkoon, katteisiin ymsyms. Kuka tietää?!
TwinTenox sanoi:Etulokasuojan etulippa ja tuo takarenkaan yllä oleva lokasuoja jää joko mustiksi, tai sitten oransseiksi nekin. Mielipiteitä tuon asian suhteen?
s&s sanoi:IMO etulokarin lippa väriin, huggeri mustaksi niin sulautuu takarenkaaseen (mielestäni ässä on paremman näköinen ilman huggeria mutta eipä tuota öhlinsiä viitsi jättää suojaamatta).
TwinTenox sanoi:Hmm. Enpä ollut edes ajatellut itse, että noinkin voisi asian ajatella. Peräosaan tulee sitten aika vähän oranssia, ellen sitten osta sitä penkin katetta.