• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvia omista pyöristä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja timon
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
20101007_pose.jpg

Gessu ruskaretkellä (työnnetty pihaan et sai otettua muutaman valokuvan talven ahdistuksen varalle)...

noniin, suikka vaihtu kawasuikkariin... 27 000km olis mittarissa:) ens kesänä sit
tälläsellä ja syksyllä/talvella varmaa vaihtuu taas pyörä:P

sponsorit valmiina:)
kuva

Kymysys kaikille rata-ajoa harrastaville: haittaako tuo kyljessä oleva putki radoilla kanttailuja ja jos niin kuinka paljon? Jotenkin kuvittelis, ettei pysty kallistamaan pyörää ääriasentoon jos sivulla on jtn "ylimääräistä"...
nixweiss.gif
No riippuu ihan pyörästä, sporttisilla pyörillä se putki ei yleensä osu ekana maahan, jollain kustomilla ehkä... esimerkkikuvaa voit vilkaista vaika tosta mun allekirjoituksesta

Kymysys kaikille rata-ajoa harrastaville: haittaako tuo kyljessä oleva putki radoilla kanttailuja ja jos niin kuinka paljon? Jotenkin kuvittelis, ettei pysty kallistamaan pyörää ääriasentoon jos sivulla on jtn "ylimääräistä"...
nixweiss.gif
Jos vähän tarkennat pyörän merkkiä ja mallia niin on hieman helpompi sanoa haittaako vai ei.

Pannaan nyt toi norsukin tänne sitten. Ryhtiä.

Kliks

edit: Sen verran se on viime vuonna tuosta muuttunut, että on keltaiset jouset nykyään.

717lz9.jpg

Semmonen...putkiston rakentelin kun alkuperäinen alkoi ahistaa kuskia ja pyörää  
crazy.gif
Mä ottaisin tuon muovisen pakokäyrän suojan pois siitä satulan alta. Tulis paljon avaramman ja keyemmän näköinen.
Ei kai sillä mitään syytä ole siinä olla, jarrusylinteri muualle kiinni jne.?

Muutoin tuo alaputki sopii tuohon kybällä!

sanoi:
Mä ottaisin tuon muovisen pakokäyrän suojan pois siitä satulan alta. Tulis paljon avaramman ja keyemmän näköinen.
Ei kai sillä mitään syytä ole siinä olla, jarrusylinteri muualle kiinni jne.?
Muutoin tuo alaputki sopii tuohon kybällä!

empä olekkaan kiinittänyt tuohon huomioo
biggrin.gif
hyvä vinkki,taidanpa ihan mielenkiinnosta katsoa miltä näyttää ilman sitä
smile_org.gif

Back