• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvia omista pyöristä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja timon
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
img355866.jpg

Tosi mahtavat maalaukset on Malaga kyllä vääntänyt
thumbs-up.gif

Oot varmaan joskus ennenkin kynäruiskun nähnyt
bowdown.gif

No jos sen verran tota tekstiä korjataan niin mä kyllä suunnittelin ja luonnostelin paperille mutta värin pintaan laittoi tuttu maalari..
biggrin.gif

Eli pisteet maalarille.

Kiitokset kehuista, kerron ne sit oikeeseen osotteeseen.

Kuvia nykypyörästäni, existäni ja muistakin mielenkiintoisista prätkistä, reissuista ja ilmiöistä löytyy kuvablogistani, jonka linkin näet alla. Nautiskele
033102beer_1_prv.gif

Small_Shadow.jpg

Huonolaatuinen kuva mutta minkäs teet kun paintilla piti muokata.
biggrin.gif
Vistan paskassa ei edes GIMP toimi...

Asiasta allikkoon, siinäpä se Shadow köllöttää Pyhäjoen auringossa. Kuutiot saatte päätellä itse.
tounge.gif

Vähän vanha kuva. Otettu 1974. Silloin kun digi-sana ei kuulunut sanavarastoomme. Tuon Jammun jälkeen ovat kuutiot, venttiilit ja vaikka mitkä tekniset sälkättimet suurentuneet, lisääntyneet ja kai kehittyneet. Mutta muistoissa kevään ensimmäiset kilometrit keltaisella Jammulla eivät himmene.
jammu.jpg

LepaHeebolle pointsit!! Kerrankin joku rakentaa jotain omaa
buttrock.gif

Tässä oma laite, Psycho-Guzzi.
Sivusta_pieni.jpg

Ja tässä pyhäajokkini, Tunturi TT.

Pikku_TT.jpg

Itse olen customien perään, mutta kyllä nuo Moto Guzzi ja Ducati kelpaisi minullekin vallan mainiosti. Hienoja olivat muutkin pyörät, mutta jotkut vaan sitten jostain syystä sykähdyttävät enemmän.

Back