• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

KUVIA: Motorg ry:n ajoharjoitteluviikonloppu Kemorassa, perjantain 24.7.-15 kuvat.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Holtsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ooh! En tainnut ajaa kuivalla lainkaan tuolloin perjantaina itse, mutta setti näyttää siltä että pysyykö tässä nahoissaan lauantaina odotellessa. KIITOS HOLTSU :jippikaijee:

Haha....oli siellä mustakin se polvi maassa kuva. :D Piti ihan erikseen laahata palaa kun kuvaaja oli vikassa vasurissa. Kiitti Holtsu. :jippikaijee:

Goofy S sanoi:
Yhdistyksen pitäisi kyllä jollain tavalla muistaa #1 hovikuvaajaa. :;):

Meinaatko että ensikaudella Holtsun kamera kulkee radalle tietynlaisessa muoviämpärissä :D:jippikaijee:

Mä olen ainakin yhden kylmän pystyssä. Kiitos taas kuvista:thumbup:

marko.fzs sanoi:
Meinaatko että ensikaudella Holtsun kamera kulkee radalle tietynlaisessa muoviämpärissä :D:jippikaijee:

Mä olen ainakin yhden kylmän pystyssä. Kiitos taas kuvista:thumbup:

Jos jokainen joka aktiiveille lupailee tarjota olusen tai pari pitäs lupauksensa, ei tarttis koko kesänä olla selvinpäin. :D

Goofy S sanoi:
Yhdistyksen pitäisi kyllä jollain tavalla muistaa #1 hovikuvaajaa. :;):

Näistä ammattitasoisista kuvista on kyllä ollut iloa. Ainakin itse toivoisin, että .org voisi tukea tätä mahdollisesti jatkossa? Tai jäsenistön kesken kerätä joku pieni summa heiltä jotka näistä ovat pitäneet.

Nitrous sanoi:
Jos jokainen joka aktiiveille lupailee tarjota olusen tai pari pitäs lupauksensa, ei tarttis koko kesänä olla selvinpäin. :D

Mulle on tarjottu kaksi kaljaa. Olen vahvasti sitä mieltä, että olis kannattanut tarjota enemmänkin. Ja muuten, nimimerkeille mcmies ja santtu tarjoan olutta aina kohdatessa, jos herroilla sattuu jano olemaan. Suosittelen muillekin, sedät on myös just sun eteen vähän duunia tehneet :)

PoS sanoi:
Mulle on tarjottu kaksi kaljaa. Olen vahvasti sitä mieltä, että olis kannattanut tarjota enemmänkin. Ja muuten, nimimerkeille mcmies ja santtu tarjoan olutta aina kohdatessa, jos herroilla sattuu jano olemaan. Suosittelen muillekin, sedät on myös just sun eteen vähän duunia tehneet :)

Mä tarjoon sulle yhden Kesäpäivällä. Kaksi menis jo lahjonnan puolelle...

Back