• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvia kevyesti modatusta Speed Triplestä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Epimetheus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Komee on pyörä ja tyylikästä kuvaamista..Sitten vielä kehujen lisäks yks pikku kysymys?
confused_orig.gif
Mulla on pyörän MT-01 ja olen meinannut noita tangonpää peilejä. Näkeekö niistä mitään?? Tyylikkäät anyway!!!

Mulla on pyörän MT-01 ja olen meinannut noita tangonpää peilejä. Näkeekö niistä mitään?? Tyylikkäät anyway!!!
Aika pienet ne on, mutta peili on kupera eli siitä näkee hieman enemmän kuin kuvittelisi. Peilin sijainti on sen verran alhaalla, että katseella on pidempi matka, mikä vaatii totuttelua. Minä tapaan varmistaa ihan päätä kääntämällä, enkä laske peilien varaan kauheasti.

Tämän trumpan alkuperäispeileistä ei nähnyt paljon muuta kuin omat käsivartensa, joten ei se paljon huonommaksi ainakaan muuttunut. En muuten tiedä tuleeko noista poliisilla sanomista vai onko peileissä edes jotain minimikokoa.

Voi helvata miten hieno. Varsinkin noi kannu, ah... En oo missään nähnyt vielä noin hienoja kannuja. Yksinkertaisuus vaan on niin hienoa
buttrock.gif

Back