• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvia jokamiesluokasta 10.9.06 (Motopark)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jassu

Kunnia pj
MotOrg ry jäsen
Muutama kuva tämän päivän motoparkin jokkiskisasta :

http://kuvat.net/albumi/thumbnails.php?album=99

Kuvissa paljon esiintyvä nro 25 on Orgin tumeetti.

Olin elämäni ensimmäistä kertaa kuvaamassa moottoripyöriä radalla - eli paljon on toki vielä kuvaustekniikassa jne parannettavaa. Mutta eiköhän se tästä.

Vinkki: Kuvan yläpuolella olevasta ">>"-merkistä saa diaesityksen käyttöön.

Turhan vaatimaton olet, Mr. Dj..
wink.gif

Hienoja kuvia olivat!
smile_org.gif
062802jumpie_prv.gif

Sielhän oli loppupään kuvissa enempikin tuttuja ORG-naamoja..
thumbs-up.gif

Hoi, kiitos kuvista!

Kuvissa esiintyvä liehuletti Aprilia-puvussa ja punaisella 250cc Yammulla on sitten myös .Orgilaisia eli Tuukka aka SuzukiV2!

....ja eikös vihreä kusiais-kawa sekä kuskikin näy kuvissa elikkäs Anna?
smile_org.gif
numeroa en nyt muista ulkoa.

Ähh... munki ois tehny mieli tulla kisailua kokeilemaan, mut pitäis tehä nuo sääntöjen mukaiset lisäykset tohon, eli siis ihan turvallisuusjuttujahan nuo. Eli kaikkee lukituslankaa jne jne. Osaisko joku neuvoa et miten noi lukituslangat toimii?
withstupid.gif
Tai miten sen kuuluisi laittaa?

Mitenkäs Tumen kävi itse kisassa?
No niin no. Viikonloppu meni vähän penkin alle lähinnä perjantain ja lauantain kelien vuoksi - mulla ei ole sadekelille renkaita joten meni katsellessa synkkää taivasta synkin mielin. Kun aika-ajo oli samalla rataan tutustuminen, tuli liikaa puristusta ja sen kautta väsyminen pakollisen 5 kierroksen jälkeen ja 27. lähtöruutu. Noh, kisassa tuplalähtö - ensimmäisessä nousin sijalle 20. ja toisessa kovalla työllä sijalle 11.

Omaan ajoon ja sijoituksen nostoon olen tyytyväinen, mutta tietysti paremminkin olisi viikonloppu voinut mennä, kunhan olis päässyt treenaamaan.

edit: Niin siis toiseen lähtöönhän lähdettiin ensimmäisen maaliintulojärjestyksessä. Niin ja hei, oli hauska tunne päästä tällä kertaa maaliin saakka - kahdesti!
tounge.gif

Tosi Hienoja kuvia! Ja vaatii oikeasti taitoa saada musta noin vauhdikas kuva kun tuo kuva nro 82
biggrin.gif

sanoi:
Sielhän oli loppupään kuvissa enempikin tuttuja ORG-naamoja..
thumbs-up.gif

Jep, porukka kerääntynyt kuuntelemaan mun koottuja selityksiä siitä miksi olen taas hännillä.

Kiitos kaikille tsempistä ja avusta! Kyllä mä joskus opin ajamaankin, vaikka hauskaa se on näinkin..

Eivät jostain syystä ole laittaneet linkkiä mp-foorumille, mutta kuvat kuitenkin löytyvät tuolta

edit: poistin linkin,koska homma ei ollut vielä valmis

Back