Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varsinkin näin- viestiketjuista tulee kirjavammat ja ehkä "teinimäisemmät"
juu, ei näy minullakaan. Muut kyllä näkyy *ihmettelee mitä siellä mahtaa olla*btw, kaikkien muiden kuvat minulla näkyvät, mutta JP:n jostain syystä ei. Höh!
Eikun noi on niin södejä! Älä ota vex! Kyse on varmaankin isoista kuvista...ko?Mitä...niinku ny nää mun ötökät?Siis ei hyviä![]()
![]()
Kun on vuosia tehnyt it-hommia niin weppisivujakin katselee ihan eri silmin. Omasta mielestäni noita gif-hymiöitäkin käytetään liikaa ja muutenkin gif-animaatiot pitäisi lailla kieltää. Samanlaiset on ajatukseni IRC-maailmassa kaikenlaisista mIRC-peeloscripteistä.vanhana veppiheebelinä tiedän myös että liikaa kuvia on liikaa kuvia.
Hei, keksin miten ne JP:n purjelaiva-animaatiot saa näkymään, ja vieläpä pysyvästi:juu, ei näy minullakaan. Muut kyllä näkyy *ihmettelee mitä siellä mahtaa olla*btw, kaikkien muiden kuvat minulla näkyvät, mutta JP:n jostain syystä ei. Höh!![]()
Eihä tollaset muualta linkatut kuvat rasita foorumin alla olevaa serveriä, käyttäjän selainhan sen liitetyn kuvan hakee sieltä, mistä linkkaus käskee hakia.- rasittaa serveriä turhaan ja aiheuttaa turhaa tietoliikennettä