Melkein unohdin laittaa ne painaumat..
takana staattinen 5 mm, dynaaminen 34 mm
edessä staattinen 25 mm, dynaaminen 36 mm
Vähän kesti noi, tuli takarenkaan puhkeaminen ja sellainen parin-kolmen päivän laskuputous osuivat samalle aikaa. Budjetti on vieläkin pahasti alijäämäinen mutta uuden renkulan sentään sain jo alle.
Ihan raivokkaan hyvä ajaa. Pakko kehua vaikka se haisisikin!
Sellainen juttu vielä vaivaa mieltä, jos nyt haluaisin hiuksia halkoa, että saisinko nopeita pehmentämällä korkeita möykkyjä sileämmiksi. Siis asfaltissa esim 5 cm pykälä johon päräytän reilua satasta. Toisaalta olen vähän taikauskoinen enkä malttaisi nyt naksutella kun on nii-in hyvä. Noi painaumat tuli vähän kuin sattumalta, en osaa sanoa josko enempi-vähempi esijännitystä olisi vielä pareet. Eikä siihen ole tarvetta koskeakkaan..
Hitaat ja nopeat on molemmat 10 napsua kiristetty löysimmästä mahdollisesta ja paluu on 14 kiristetty löysimmästä mahdollisesta.
... edit...
mun kolmen vuoden kokemuksella ei ali-/yliohjaa. kulkee kuin raiteilla mutkassa, sallii jarrutuksen/kiihdytyksen/ajolinjan muuttamisen kumpaankin suuntaan mutkassa. tähän asti olen pitänyt leveämpää ohjaustankoa, jonka siihen olen joskus vaihtanut, huonona radalle koska työntöohjaus tuntui vaativan suhteettoman paljon voimaa loivassa mutkassa täyskaasukiihdytyksessä. nyt sekin korjautui. Toki on mainittava että tuo työntöohjaushuomio oli ajalta alkuperäisellä vaimennuksella. Ei se varmaankaan liity perän korotukseen vaan tarkempiin painaumien säätöön.