• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvapeli (vanhan ketjun kuvat "nollattu")

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sitten moottoripyöräsi ja joulukuusi.

DSC_01845f785.jpg

Tulin Mäkkäriin pupeltamaan välillä ja tää kai ei ole ollut, eli mopotin ja MCDonalds.

_full.jpg

Sitten ajankohtaista; mopo ja moottorikelkka. :)

Korjaus: Mopo ja panssarivaunu.

Viimeksi muokattu:
No voi P*ka! Kävipä moka!
Otetaan sitten hieman raskaampaa kalustoa - siis mopo ja panssarivaunu.
Toivottavasti sitä ei sentään ole käytetty aikaisemmin. En ainakaan löytänyt sellaista haulla.

Tehtävä jo lieneen muuttunut kestohaasteeksi? Pitikös nyt kuittaa joku vanha rasti että saa uutta laitella?

Suzu-ukko sanoi:
Tehtävä jo lieneen muuttunut kestohaasteeksi? Pitikös nyt kuittaa joku vanha rasti että saa uutta laitella?

Juuri noin. Itekin olen yrittänyt löytää sitä kelkkaa etelästä, laihoin tuloksin.
EDIT: tyhmä minä, se onkin muuttunut panssarivaunuksi, ja niiden ohi olen ajellut montakin kertaa jo.

Taitaa sekä panssarivaunu ja moottorikelkka molemmat olla mulle ainakin hieman liia pitkällä..

Psv löytyy ainakin noin tunnin matkan päästä Hesasta ison valtaväylän varrelta. Vaikea ajaa ohi huomaamatta sitä. :;):

AXP sanoi:
No voi P*ka! Kävipä moka!
Otetaan sitten hieman raskaampaa kalustoa - siis mopo ja panssarivaunu.
Toivottavasti sitä ei sentään ole käytetty aikaisemmin. En ainakaan löytänyt sellaista haulla.

Niin monta keraa ajanut tän ohi ja aina unohtanut kuvan ottaa, nytkin ajoin ensin ohi ja muistin matkan päässä että piti kuva ottaa ja heitin ympäri.

image17bc3.jpg

Back