• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvan Moottoripalvelu Oy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja James.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pelasi taas,ostamamme kasigessun katteiden kiinnikkeissä oli vähän vikaa,viime joulukuussa tuli talliin ja viime viikolla tutkin asiaa ja huomasin tuon,yksi käynti vaan ja asiasta päästiin yhteisymmärrykseen.Samalla käynnillä näppärästi hoitui rengastyöt.

Kawan jälleenmyyjä, silti ei vanhaan pyörään alkuperäisiä osia löydy, ilmeisesti edes tilaamalla, tai ainakaan sellaista ei ehdotettu...
Rengas olisi maksanut tuplasti sen, mitä toisesta firmasta luvattiin, jätin väliin. Onhan se 18" niin harvinainen kokokin.

Pitäisi olla uusi ja kallis pyörä, niin saattaisi palvelua saada. Köyhä kun olen, vien ne vähätkin rahat sellaiseen firmaan, josta palvelua vielä saa.

Akku simahti totaallisesti huoltoaseman pihaan,soitto Kuvan huoltoon löytyisikö akkua ja voisiko toimittaa huoltoasemalle työkaluineen ja näinhän se tapahtui,uusi akku paikalleen ja Kuvalle maksamaan akku.
Tämä on sitä mitä sanotaan asiakaspalveluksi ja se toimii Kuvalla.:D

Hyvää palvelua on Kuvalta aina saanut, erityisesti varaosamyyjä Rikulta, joka jaksaa auttaa pulmallisimmassakin asiassa.

Pikkuhannu sanoi:
Kawan jälleenmyyjä, silti ei vanhaan pyörään alkuperäisiä osia löydy, ilmeisesti edes tilaamalla, tai ainakaan sellaista ei ehdotettu...
Rengas olisi maksanut tuplasti sen, mitä toisesta firmasta luvattiin, jätin väliin. Onhan se 18" niin harvinainen kokokin.

Pitäisi olla uusi ja kallis pyörä, niin saattaisi palvelua saada. Köyhä kun olen, vien ne vähätkin rahat sellaiseen firmaan, josta palvelua vielä saa.

Olen saanut hyvää palvelua kaikiisa hintaluokissa 2000-12000 hintaisilla pyörillä liikkunut.Ei ole kyllä koskaan kysytty pyörän hintaa tiskillä,kun olen osia hommannut siellä:dunno:

En sitä tiedä,tämä oli vaan ohje noissa vehkeissä ihan kauppiaan neuvoma,pelkäsivät kait,että se huohottaa kytkimelle öljyä helpommin silloin.

Bemun boksereissa on täyttösilmä/tarkastusikkuna. Jos öljyä laittaa maksimitäyttöön saakka, niin se silmä menee umpeen ja käyttäjä ei voi olla varma siitä, onko öljyä juuri ylärajaan vai paljonkin siitä yli. Sen vuoksi se lasin keskiosa on paras paikka täytön määrälle. Toinen on tuo tietenkin, että moottoriöljy vuotelee ylitäytettynä vääriin paikkoihin helposti, stefat antavat periksi ja kuivakytkimestä voi tulla märkäkytkin. Esim. kardaaniperän täyttömäärää on säädetty tehtaan toimenpitein alemmaksi alkuperäisestä 220 ml:sta nykyiseen 180 ml:aan (ei siis tuon kytkimen vuoksi vaan ettei pullistele pihalle sieltä).

Muutaman kerran olen Kuvalla asioinut, ainakin jotain rengashommia ja selkäpanssarin hankkinut. Ihan ok palvelua sieltä saanut.

Käytiin siellä kaverin kanssa puolilta päivin. Silloin ainakin toimi normaalisti. Hän osti sieltä nahkapuvun. Oli hyvän näköinen (varsinkin Myyjä) ja sai edullisesti. Ei siellä mikään viitannut konkurssiin. Siias tänään 15.8 -014

Ei kai konkurssi tarkoita sitä, että lappu tulisi luukulle välittömästi... Aika kauan konkurssimyyntejä voidaan jatkaa jne voi olla että konkurssipesä myydään ja liiketoiminta jatkuu normaalisti vrt mummin pullapuoti.

Tosi on. Kyllä sellainen uutinen Keskisuomalaisesta löytyi, kun huolellisesti etsin.:vi**ttaa::itkupilli::rant::(
Paskempi juttu. Yritys on toiminut alalla 53 vuotta. Netti sivuilta en löytänyt, enkä löytänyt hakua, ja näköislehdestä en osaa linkittää.

Vempel-Ville sanoi:
Tosi on. Kyllä sellainen uutinen Keskisuomalaisesta löytyi, kun huolellisesti etsin.:vi**ttaa::itkupilli::rant::(
Paskempi juttu. Yritys on toiminut alalla 53 vuotta. Netti sivuilta en löytänyt, enkä löytänyt hakua, ja näköislehdestä en osaa linkittää.

ytj:n yritystietohausta löytyy yrityshaulla kaikkien yrityksien tilanne. Sääli, minusta hyvällä asenteella olivat matkassa!

No voi perkele, jos nyt kiinni menee.

Mun kantapaikka, jota käytän edelleen 95% mp-asioissani, vaikka täällä TRE-suunnalla jo vuosia olen asustellutkin.

Kuten seppo02 kirjoitti, niin YTJ:stä voi aina tarkistaa tilanteen eli tuolla on virallinen tieto onko yritys konkurssissa vaiko eikö. Ja Kuvan Moottoripalvelu näyttää olevan tästä päivästä 15.8. alkaen konkurssissa: klik.

Ja kuten myös mainittiin niin konkurssipesä voi jatkaa toimintaa mikäli se ei huononna velkojien tilannetta ja on muuten järkevää esim. jos on toiveita myydä liiketoiminta jollekin, en nyt yhtäkkiä löytänyt mutta olikohan puoli vuotta vai peräti vuosi minkä enimmillään konkurssipesä voi toimintaa pyörittää.

Hotelli Keurusselkää pyörittää konkurssipesä nyt viidettä vuotta. Mutta tänä syksynä se loppuu, ellei ostajaa ilmaannu kohta puoleen. :kääk:

Back