• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Varsinais-Suomi 2021

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
RokjeOm.jpg

https://goo.gl/maps/wP6fjRRgRhUVpH567

Vihdoinkin jotain eloa tähän ketjuun. Kun ei paikalliset viitsi näitä hakea, niin hienoa että joku sentään viitsii.

Olin juuri lähdössä noutamaan Auran rastia:grin:

Nyt täytyy tuumata, missäs tämä uusi on..haen jos keksin. Muutkin toki mukaan jahtaamaan!

Pöytyällä tämä kirkko nököttää. Jos muuten joku ihmettelee, mikäs pyörä tuo Hartikka oikein on: se on ollut minulla jo 11 vuotta, mutta ajanut olen sillä vain 13 TKM. Se kun on aika epäkäytännöllinen bike. Mihinkään ei saa matkatavaroita ja nakupyöränä se on vilpoinen keväällä ja syksyllä. Ajelen siis yleensä näillä parin tuhannen euron prätkillä.

Boksteri oli käynyt Yläneen Uusikartanossa. Otin kuvan vastakkaisesta suunnasta. Selkäni taakse jää Vanhainkoti. Se tosin lienee majoitus- ja juhlakäytössä nykyään.

Tämän kauemmaksi ei Varsinais-Suomen jahtia saa vietyä, sillä tämän hevostilan jälkeen alkaa Satakunta! Tämä on samalla Satakunnan eteläisin maanteitse saavutettava alue. Näin ainakin kartta no näytti.

Vespister sanoi:
Boksteri oli käynyt Yläneen Uusikartanossa. Otin kuvan vastakkaisesta suunnasta. Selkäni taakse jää Vanhainkoti. Se tosin lienee majoitus- ja juhlakäytössä nykyään.

Tässä vielä linkki juttuun, jossa näkyy meijeri meijerikäytössä:
https://www.avl.fi/2017/05/ylaneen-osuusmeijeri-1930-luvulla/ Ei tainnut vielä tuota Yläneen VPK:n taloa ollakaan tuolloin. Ja tosiaan tuo vanhainkoti on nykyään hotelli-ravintola Kaidanojan Kartano. Joskus tuolla tullut käytyä seisovasta pöydästä syömässä lounasta.

Hienoa että rasti viimein siirtyi!

Tulin tänne laittamaan tänään ottamaani kuvaa tuosta Maakunta- arkisto edustalta huomatakseni rastin jo siirtyneen.
Uusi kohde onkin minulle tuttu paikka.

Jaa että oikein kilvanajoa ollut:D. Eihän kilvanajon voittajan selviämiseen mennytkään kuin reilu kuukausi. Tosiaan kiva, että vihdoin kuva vaihtui! No nyt sitten vain kirjastokierrokselle, samalle reissulle pari kirjastoa saman tien:thumbsup:

Tämän ammattioppilaitoksen kohdalla tien toisella puolella näyttää tältä:

Ja tuo kyltti siis liittyy oppilaitokseen myös.

Back