• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Turun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Micsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Raision kirkolla

20140904_132631_zpshi9lgzeh.jpg

Sit kioskii

20140904_153257_zps9e8cvn2u.jpg

Viimeksi muokattu:
Just aattelin et oliski ollu helppo huomiseks aamupäiväks hakee mut nyt aiheuttaaki enempi pähkäiltävää :D

Jan76 sanoi:
Kuudes minuutis Piikkiös Nousiaisiin, aika hätäseen menty....

On se vaan niin nopea tuo mun matkalehmä :D. Välissä kävin ottamassa kuvan Nesteen kylmäasemallakin, vaikka se ei sitten kuvapeliin ehtinytkään. Ei vaan, tosiasiassa en jaksa useinkaan tien päällä kännykän kanssa tapella vaan latailen kuvat vasta kotona sujuvammin koneelta. Näin tein tälläkin kertaa.

boxteri sanoi:
On se vaan niin nopea tuo mun matkalehmä :D. Välissä kävin ottamassa kuvan Nesteen kylmäasemallakin, vaikka se ei sitten kuvapeliin ehtinytkään. Ei vaan, tosiasiassa en jaksa useinkaan tien päällä kännykän kanssa tapella vaan latailen kuvat vasta kotona sujuvammin koneelta. Näin tein tälläkin kertaa.

Ite en uskalla jättää rastia kotiin ladattavaks, joku kuitenkin hakee sen siinä välissä :grin:

McStadey sanoi:
Ite en uskalla jättää rastia kotiin ladattavaks, joku kuitenkin hakee sen siinä välissä :grin:

Niin on monesti käynytkin, mutta ei haittaa. Ei tämä minulle niin vakavaa ole. Pääasia, että saa jonkin suunnan, minne lähteä ajelemaan.

Back