• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Turun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Micsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tämä löytyi Turusta puutorilta

DSC_0167.jpg

Ja uutta

DSC_0168.jpg

Viimeksi muokattu:
Seikkailu_R sanoi:
Dropboxissa ovat, mutta ovatten varmaankin kovin privaatteja...
Kyllähän tämä tietenkin tuo tiettyä lisähaastetta jahtiin :p

Jos ne nyt näkyis kun vaihdoin pois dropboxista..liian vaikee käyttää selvästi :D Mikäs olis helpoin tapa tienpäällä julkaista noit kuvia android-puhelimella?

nikor sanoi:
Jos ne nyt näkyis kun vaihdoin pois dropboxista..liian vaikee käyttää selvästi :D Mikäs olis helpoin tapa tienpäällä julkaista noit kuvia android-puhelimella?

Mä käytän Imageshackiä ja puhelimessa Imageshack Droid.
Kuvan kun on saanu räppästyä ni jakaa kuvan ja sieltä listalta löytyy sit tää imageshack droidi. Sit ku on upannu sen nettiin ni tämä sovellus tarjoaa mahdollisuuden kopioida eri tyyppisiä linkkejä joista oon valinnut direct link ja laittanu tänne foorumille. Toimii aika kätsysti.

Käyppä vaan hakemas, tänään sai laulattaa hiltiä ja huomenna saa sit taas laulattaa työkonetta..:( ehkä sitä illemmalla vois keretä hakee sit jonkun kuvatuksen... Ehkä..:p

Pavel Pude sanoi:
Et, jätähä mullekkin joku "helppo":)

Ei pystynyt vastustamaan kiusausta... :what:
Vaan päräytin vuohimäentielle rautatien ylikulkua kuvailemaan.

IMG_9373.JPG

Ja sitten tämmöinen...
Eikä tarvitse kolminumeroiselta pikitieltä poistua kuvan ottamiseksi.

IMG_9372.JPG

Taitaa olla kuvajahtikuva #100 mun osalta...

Back