• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Turun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Micsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kupittaankadulta löytyy moinen taideteos, puropellon koulun muuntamon ovesta...

IMG_6126.JPG

Tämmöinen rinkula...

IMG_6128.JPG

Viimeksi muokattu:
20120828181833.jpg

Oli pakko hakee ku työmatkalla oli :)
Turun Akatemia lukee rinkulassa, joka löytyy Tuomikirkon vierestä

Sitten seuraavaa rastia:
20120828183300.jpg

Koitin napata kuvan suunnasta, josta useampi teistä on kuvauskohteen nähnyt.

fayout sanoi:
Oli pakko hakee ku työmatkalla oli :)
Turun Akatemia lukee rinkulassa, joka löytyy Tuomikirkon vierestä.

Kun kävelin eilen töistä kotiin, näin sut kuvaamassa tuota rinkulaa ja arvasin heti mistä on kysymys. :D

Valitettavasti työt ovat haitanneet harrastusta, enkä ole ehtinyt viime aikoina rasteja hakemaan, vaikka joukossa on ollut monia tuttuja paikkoja. Ehkä sitten taas syksymmällä. Tuosta uusimmasta ei kyllä ole hajuakaan...

Jan76 sanoi:
Ärsyttävän tutun näköinen kohde mut..... :kääk:

Kuten myös, aika varma olen että ihan viime aikoina on tuota (tai samanlaista paria) katsellut juurikin kuvarasti mielessä...
Pitäisi vaan saada mieleen että missäs sitä on päristelty juuri silloin...

adville sanoi:
ei voi noin huonoa tuuria ollakkaan että molemmat pyörät on yhtä aikaa huollossa...:D

Sen takia sulla on varmaan kolme. :;): Ei vaan, tällaisen vanhan miehen täytyy välillä hoitaa kuntoaankin ja parhaiten se käy kävelemällä työmatkat.

Seikkailu_R sanoi:
Kuten myös, aika varma olen että ihan viime aikoina on tuota (tai samanlaista paria) katsellut juurikin kuvarasti mielessä...
Pitäisi vaan saada mieleen että missäs sitä on päristelty juuri silloin...

Mäki oon oikein yrittänyt katsella kohteita ku ajelen, mutta aika huonolla tuloksella. Ei niissä nopeuksissa ehdi maisemia vilkuilemaan... :grin:

unlit sanoi:
Mäki oon oikein yrittänyt katsella kohteita ku ajelen, mutta aika huonolla tuloksella. Ei niissä nopeuksissa ehdi maisemia vilkuilemaan... :grin:

En ole kerennyt hakea paljon rasteja saati päivittelemään karttaa tänä kesänä kun talliproggis syö vapaa-ajan. Luulisin, että sä unlit ajelet tästä ohi usein (nykyään) :)

Mäkin olen tänään noilla "hoodeilla", joten voi olla, että jos iltaan mennessä ei rasti ole vaihtanut paikkaa, siirrän sitä kotimatkalla...

Viimeksi muokattu:
Joo sen verran mäki pystyin päättelemään suunnasta, kun tiedän fayoutin asuinkunnan ja oletetun työpaikkakunnan: morjesteltiin kerran Satiaismäessä, kun toinen oli menossa ja toinen tulossa töihin/töistä. Hirmusta salapoliisihommaa tää :jpstyle:

unlit sanoi:
Joo sen verran mäki pystyin päättelemään suunnasta, kun tiedän fayoutin asuinkunnan ja oletetun työpaikkakunnan: morjesteltiin kerran Satiaismäessä, kun toinen oli menossa ja toinen tulossa töihin/töistä. Hirmusta salapoliisihommaa tää :jpstyle:

Tää on kyl välillä aika salapoliisihommaa ja todettava et aika hyvin ootte arvaillu :)

Löytyihän se... :p

Pikkaisen muistelua missä on hortoillut ja googletusta siihen päälle niin paikka varmistui.
Sen verran tosin puuhaa tänään että tuskin ehdin hakemaan ennen nopeampia.

Hups, Micsu ehti postaamaan näköjään jonkun sekunnin aikaisemmin :D

P.S. On Piikkiön paloasema ihan aktiivisessa VPK:n käytössä.

Viimeksi muokattu:
Kärpijoentieltä löytyy savijoen yli vievä puusilta...

IMG_6129.JPG

Ja jatketaan samalla linjalla, eli tämmöinen silta...

IMG_6130.JPG

Viimeksi muokattu:
Tolla sillalla on aikoinaan PV:n takagummi saanut ankarasti kyytiä :) Eli haen huomenna, mikäli muut ei ehdi.

Back