• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Turun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Micsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Siitä uutta..

2012-08-03-186.jpg

staticmap
Tammitien alikulkukäytävä, 21410 Kaarina, Suomi
4a63843f.jpg

-----------------------------------------------------
9dee5003.jpg

Ja nyt se kyyyyyyylmä ölyt.:)

Viimeksi muokattu:
Nyt olis niin lähellä, että vois melkein
lähtee hakemaan ekan kuvan, mutta
taitaa toi Havana club ja meukov
viedä voiton.

petebandit sanoi:
No prkl, olisit ottanu hiukan vasemmalle niin mun pyörä olis päässy kanssa kuvaan, takasin ei viitti enää ajaa.

Sun pitää laittaa tulemaan sähköpostilla aina muistutus puhelimeen ku uus viesti saapuu ketjuun :thumbup:

Oliski ollut erikoinen saada kuvajahtikuva, missä vielä vanha jahtaaja on ko. paikalla parkissa :)

Liedon kirkkotien yli kulkee nuo kolme linjaa...

IMG_0373_KPT.JPG

Ja jatketaan taas sähkön siirrolla, nyt tosin jo käytöstä poistettulla kalustolla...

IMG_0375_KPT.JPG

Viimeksi muokattu:
:D jotenkin tuntuu että jos ois aina noin selkeet ajo-ohjeet, tulis haettua näitä paljon enemmän... :D

Suden majalla tuli käytyä vähän ennen puolta päivää, mutta reissu venyi niin pitkäksi että olen taas pahasti myöhässä :blink:
Pitäis varmaan hommata sellainen luuri, että vois ladata kuvan tänne heti paikanpäältä. Tai olishan mulla toi läppäri ja mokkula mitä vois jatkossa raahata mukana.
No pääasia että joku löysi rastin ja homma etenee :jippikaijee:
Uusimmasta possusta ei hajuakaan:dunno:

TomeS sanoi:
Suden majalla tuli käytyä vähän ennen puolta päivää, mutta reissu venyi niin pitkäksi että olen taas pahasti myöhässä :blink:
Pitäis varmaan hommata sellainen luuri, että vois ladata kuvan tänne heti paikanpäältä. Tai olishan mulla toi läppäri ja mokkula mitä vois jatkossa raahata mukana.
No pääasia että joku löysi rastin ja homma etenee :jippikaijee:
Uusimmasta possusta ei hajuakaan:dunno:

Juu kävin itteki, mut Rauman reissun jälkeen oli jo kuva täällä.

Back