• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Turun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Micsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ny olis helppo ,kun ajoin kotilolla ohi juuri kuvaus hetkellä. tunnistin pyörän ja eipä tuossa kukaan muuten kuvaile :grin:

ei vaan kerkeä.

Paikka on kyllä tiedossa, mutta ei ehdi ennen ehtoota hakemaan. Tää on muuten aika hauska tsekata tuolta streetviewistä :)

Nisse-setä sanoi:
Paikka löytyi tuolta [...]

No haist nyt... Mä olin just pakkaamas kamoja ja lähdössä töistä hakemaan tota :D Noh, jatkan sit vielä töitä ja odottelen seuraavaa kuvaa (jota en tietenkään sit tiedä).

Ainiin, ketä muuta huvittaa noi Koff-mainokset autoliikkeen ikkunassa? :bisseä:

Viimeksi muokattu:
Vai afrikkaan pitäisi heittää lenkki, taidan jättää muiden löydettäväksi ja pyykätä ämpärillisen kotarin ilmanpuhdistimia... :p

jätän kans väliin vaik afrikkalaisella ajankin. olen nimittäin saman paikan joskus kurapyöräpuolella pistänyt etsintään :D

Kun muilla oli kaikenlaisia tekosyitä :;): ja tämä sattui olemaan matkan varrella mennessäni ajelemaan Raasin metsiin, niin nappasin talteen. Eli oikopolku Afrikkaan löytyy Pahkantieltä Liedosta.

IMG_0344.jpg

Seuraavaksi 1 hp vs. 50 hp. Missä laiduntaa tämä hevonen?

IMG_0337.jpg

Ei kyllä tuotakaan kehtaa hakea, tekosyy samansuuntainen kuin kari.k:n esittämä... :p

Hauskasesti napattu kuva. Kuvasta ei näe juuri mitään, mut kuitenkin vähintään riittävästi. Eipä taida mullakaan olla työasiaa tohon naapuriin tänään, ni jäänee haku iltapäivään. Ellei joku muu kerkii...

;) Näkyvällä paikalla tää on, eikä missään korvessa. Pistän huomenissa päivällä vinkkiä, jos ei tietäjiä löydy.

Edit: niin ja sen verran uusi kuva, et ei näy streetviewissä

Back