• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Turun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Micsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voisin melkeen vannoa, et ei menny uuden linkittäminen ihan putkeen... Meinasin ekaks ottaa tosta isosta rantapallosta kuvan, mut siin oli niin monta penskaa leikkimässä ympärillä, et en kehdannu. Tiedä miks mua olis viel luultu, ku lapsosia olisin kuvaillu :kääk:

unlit sanoi:
Voisin melkeen vannoa, et ei menny uuden linkittäminen ihan putkeen... Meinasin ekaks ottaa tosta isosta rantapallosta kuvan, mut siin oli niin monta penskaa leikkimässä ympärillä, et en kehdannu. Tiedä miks mua olis viel luultu, ku lapsosia olisin kuvaillu :kääk:

Joo ei näimmä menny.. Vai menikö :;): Jos tää oliki kompa.
Mietin muuten Salossa et miks et ottanu siitä pallosta kuvaa :D

Ja ton paikan tietenkin sain ratkaistua ikkunasta heijastuvalla "UIMAH...". Muuten ei olis ollu kyl mitään hajua. Ikinä tuolla käyny ja nytki sai ettii tota uimahallii vaiks olin kartalta kattonu. Eka kävin jäähallilla. Sit hevostallilla ja sit vasta löysin oikeeseen paikkaan.

Tuliko historian lyhin kuvajahti, vai löytyikö identtinen kaksonen salon hallille uudeksi kuvaksi... :p

Seikkailu_R sanoi:
Tuliko historian lyhin kuvajahti, vai löytyikö identtinen kaksonen salon hallille uudeksi kuvaksi... :p

Meinas tulla, mut nyt sain muokattuu.
Kannattaa varoo sit niitten katurenkaittes kans ku tos joutuu hetki menee hiekalla :)-

Pari kertaa ajanut tuosta tänään ohi... :p

Ei vaan ollut kuvaa vielä silloin saatavilla, täytynee hakea aamulla, tänään ei enää tohdi.

Viksberkin kartanohan löytyy paimiosta, hirvonpääntien varrelta.

IMG_0251.JPG

Viimeksi muokattu:
kari.k sanoi:
Sitä on ajoissa lähetty jahtireissulle.

Juu, ihan auringon nousun aikoihin :p
Onkohan tuo foorumin kello väärässä ajassa kun puhelimen mukaan kuva olisi otettu 6:39 ja viesti kirjoitettu 5:57 foorumin aikaa...
Ja ihan selvästi vielä muistan että kuva otettiin ensin ja sitten hetken päästä kirjoitettiin viesti.
Sama juttu tämän uuden kuvan kanssa, ~30min eroa...

Sitten olisi tällainen kansainvälinen tapaus...

IMG_0253.JPG

Viimeksi muokattu:
Voiha per*^#$|£~ per*{$#!¥. Oon monasti kyllä ajanu lippurivin ohi, mut ei hemmetti saa kyllä päähä...:(

No niiih, niin kuin meinasin niin monasti olen ohi ajanu ja ny on paikkakin tiedossa JO...:D:thumbup:

Viimeksi muokattu:
Seikkailu_R sanoi:
Juu, ihan auringon nousun aikoihin :p
Onkohan tuo foorumin kello väärässä ajassa kun puhelimen mukaan kuva olisi otettu 6:39 ja viesti kirjoitettu 5:57 foorumin aikaa...
Ja ihan selvästi vielä muistan että kuva otettiin ensin ja sitten hetken päästä kirjoitettiin viesti.
Sama juttu tämän uuden kuvan kanssa, ~30min eroa...

Joo mulla on sama juttu. Eli on se kello väärässä. Sit koitin säätää asetuksista sitä kelloo ja sain sen vielä enemmän väärään. :)

Pavel Pude sanoi:
Voiha per*^#$|£~ per*{$#!¥. Oon monasti kyllä ajanu lippurivin ohi, mut ei hemmetti saa kyllä päähä...:(
[...]

Tää on kyllä just semmonen hieno kuvajahtikohde. Varmaan aika moni menny ohi ja kiinnittäny huomiotakin lippuriviin...mut itelläkään ei mitään muistikuvaa, et missä toi on :)

Poikkesin ilta-ajelun yhteydessä tämän hakemassa. Eli paikka on Teollisuusmaalaamo Fingerroos, joka sijaitsee Piikkiössä Ohikulkutien varrella.

IMG_0270.jpg

Tässä sitten ihmeteltäväksi uusi, helpohko(?) jahtikohde.

IMG_0272.jpg

Viimeksi muokattu:
Nuijasodan muistomerkki Marttilassa (ja paikka googlemapsissa):

20120417_160925%255B1%255D.jpg

Ja sitten uusi. Mistä löytyy tällaista maisemaa?

20120417_165124.jpg

Jos haluaa zuumailla tarkempaa kuvaa, niin löytyy täältä: picasa.

En oikein muista, et onks tää ollu jo. Älähtäkää jos on ollu, ni pistän varakuvan :)

Viimeksi muokattu:
unlit sanoi:
En oikein muista, et onks tää ollu jo. Älähtäkää jos on ollu, ni pistän varakuvan :)

Ei käryäkään paikasta, joten tuskin on ollut :)

Muistakaa nämä kartat, 2011 ja 2012
Löytyy ekasta postauksesta, niin ei tarvii ettiä muualta. Melko helppoa ja vaivatonta tarkistaa menneet paikat (ainakin kuluvalta vuodelta).

Ja sitten vielä se pieni pyyntö, että laittakaa ne karttalinkit löydöistä (mieluiten Google maps) niin mun on helppo kerätä toi karttadata, kiitti. Paria paikkaa joutunut etsimään vähän pidempään :)

Helpoiten tämä käy (kaikille) kun etsii paikan kartalta, painaa hiiren oikeaa namiskaa ja sitten valitsee "Mitä täällä on?".
Kartta keskittyy korrdinaatteihin ja siitä voi sitten sen ketjunappulan avulla ottaa sen linkin. Menee kerralla sinne minne pitää ja mulle tai illuZi0nistille riittää kun napataan koordit, kumpi sitä karttaa sitte päivittääkin.

ravennium sanoi:
Muistakaa nämä kartat[...]

Ja sitten vielä se pieni pyyntö, että laittakaa ne karttalinkit löydöistä (mieluiten Google maps) niin mun on helppo kerätä toi karttadata, kiitti. Paria paikkaa joutunut etsimään vähän pidempään :)

Juu muistin kartat, en vaan jaksanu tarkastaa matkan päältä kännykällä :)

Onks toi mun googlemaps-linkki hyvä, vai sotkeeks streetviewin (tai lyhennetyn linkin) käyttö jotenkin teiän karttojen päivittelyä?

Back